کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان/ قهرمانی مقتدرانه شاگردان حمید باوفا در صوفیه


کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان/ قهرمانی مقتدرانه شاگردان حمید باوفا در صوفیه

تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان درحالیکه هنوز رقابت‌های روز سوم جهانی صوفیه آغاز نشده است، قهرمانی خود را مسجل کرده‌ است.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، بعد از قهرمانی آزادکاران جوان ایران در پیکارهای جهانی صوفیه، طی سه روز 28، 29 و 30 مرداد ماه مسابقات کشتی فرنگی جوانان جهان در بلغارستان پیگیری شد.

رقابت‌های 5 وزن اول برای تیم کشورمان سه مدال به همراه داشت. ایمان محمدی در وزن 63 کیلوگرم به مدال طلا رسید و ابوالفضل چوبانی در وزن 87 کیلوگرم و فردین هدایتی در وزن 130 کیلوگرم صاحب مدال نقره شدند.

سید آرش نگهداری در 55 کیلوگرم که در دور مقدماتی مغلوب دنیس میهای از رومانی شد، اما با وجود فینالیست شدن حریفش نتوانست از این فرصت در گروه شانس مجدد استفاده کند و با قبول شکست تامازی گلونتی از گرجستان از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن 77 کیلوگرم هم مسعود کاووسی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل الکساندرین گوتو از مولداوی با ضربه فنی شکست خورد و با توجه به فینالیست نشدن حریفش، از مسابقات حذف شد.

تیم حمید باوفا در 5 وزن اول موفق به کسب 69 امتیاز شد و بالاتر از تیم‌های اوکراین، ارمنستان و آذربایجان که به ترتیب 56، 55 و 54 امتیاز کسب کرده بودند، قرار گرفت.

تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان اما در 5 وزن دوم عملکردی استثنایی داشت همه فرنگی‌کاران ایرانی به نیمه‌نهایی رسیدند. در نهایت نیز سه فینالیست دیگر و دو شانس برنز برای این تیم به دست آمد.

سعید اسماعیلی در60 کیلوگرم، علیرضا مهمدی در 82 کیلوگرم و علی عابدی در وزن 97 کیلوگرم امشب برای کسب مدال طلا به مصاف حریفان می‌روند و سید دانیال سهرابی در 67 کیلوگرم و امیر عبدی در وزن 72 کیلوگرم نیز برای مدال برنز می‌جنگند.

با توجه به اینکه تیم کشورمان امشب سه نماینده در فینال دارد و کسب سه مدال طلا یا نقره قطعی است، تیم ملی جوانان یک روز زودتر از پایان مسابقات، از شب گذشته قهرمانی مقتدرانه‌اش را قطعی کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نسخه‌های مافیایی آیفون 15 توسط Caviar معرفی شد