رویکرد شورای اطلاع رسانی بیان دستاوردهای دولت است/ اجرای سند تحول


رویکرد شورای اطلاع رسانی بیان دستاوردهای دولت است/ اجرای سند تحول

یاسوج_ رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت: یکی از رویکردهای شورای اطلاع رسانی، بیان دستاوردهای دولت در حوزه آموزش و پرورش است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید ولی موسوی ظهر یکشنبه در نخستین جلسه شورای هماهنگی اطلاع رسانی دستگاه‌های مرتبط با آموزش و پرورش، افزود: رویکرد شورای اطلاع رسانی بیان دستاوردهای دولت در حوزه آموزش پرورش و استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌ها در راستای مسؤلیت اجتماعی آنان بر مبنای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

وی ابراز داشت: شفاف سازی، پاسخگویی به شبهات و اقناع سازی افکار عمومی در موضوعات مرتبط با تعلیم و تربیت مورد توجه جدی شورای اطلاع رسانی خواهد بود.

موسوی گفت: نشست فعلی در جهت ایجاد هماهنگی، هم افزایی و وحدت رویه در حوزه اطلاع رسانی شورای اطلاع رسانی متشکل از روابط عمومی‌های دانشگاه فرهنگیان، نوسازی مدارس، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و آموزش و پرورش تشکیل شده است.

موسوی افزود: آموزش و پرورش با داشتن ۱۵ میلیون دانش آموز و یک میلیون معلم با بیش از ۷۰ درصد مردم مستقیم و غیر مستقیم در ارتباط است که با این جامعه گسترده مخاطب نیازمند راهبردهای مشخص در حوزه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه است.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان افزود: فرصت سازی از حوزه رسانه برای نظام تعلیم و تربیت با تعامل گسترده با رسانه‌ها و استفاده از ظرفیت آنان برای توجه افکار عمومی در برگزاری جشنواره‌ها و نشست‌های مختلف خبری و بازدیدهای میدانی خبرنگاران نیز مد نظر خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس