مومنی‌مقدم: می‌خواهیم شروعی قدرتمندانه داشته باشیم


مومنی‌مقدم: می‌خواهیم شروعی قدرتمندانه داشته باشیم

سرمربی تیم والیبال جوانان ایران گفت: بازیکنان و کادرفنی مصمم هستند تا شروعی قدرتمندانه در رقابت‌های جوانان آسیا داشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بیست‌ویکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 20 سال آسیا از روز دوشنبه 31 مرداد به میزبانی منامه در کشور بحرین آغاز می‌شود و به مدت هشت روز پیگیری خواهد شد.

تیم ملی والیبال جوانان ایران در نخستین بازی خود در مرحله گروهی این رقابت‌ها از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه فردا (دوشنبه 31 مرداد) به مصاف تیم ژاپن خواهد رفت.

غلامرضا مومنی‌مقدم در خصوص این مسابقه گفت: ما برای رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا حدود ۵ ماه تمرین کردیم و بازیکنان در این مدت سختی‌های بسیاری کشیدند.

وی افزود: در AVC CUP با تیم‌های ملی بزرگسالان بازی کردیم و تجربه خوبی برای جوانان بود.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان درباره مصاف با ژاپن عنوان کرد: تیم‌های پایه ژاپن همیشه تیم‌های خوبی بودند. دلیل این مسئله هم این است که بازیکنانش از سنین کودکی والیبال را آموختند؛ اما در ایران شرایط فرق می‌کند و بازیکنان از نوجوانی والیبال را آغاز می‌کنند.

مومنی‌مقدم با اشاره به اینکه همین مسئله کار را برای ما سخت کرده، عنوان کرد: تیم ژاپن یک بازیکن ۲ متر و ۱۰ سانتی‌متری دارد که در تیم ملی بزرگسالان این کشور هم بازی می‌کند. متاسفانه هیچ شناختی از تیم ژاپن نداریم. چون در سال‌های گذشته به خاطر کرونا مسابقه‌ای برگزار نشد.

وی افزود: مسابقه اول هر تورنمنتی سخت است و سعی می‌کنیم در این فرصت باقیمانده اطلاعات لازم را به بازیکنان انتقال دهیم تا از بازی اول دست پر بیرون بیایند. بازیکنان و کادرفنی مصمم هستند که شروعی قدرتمندانه در رقابت‌های جوانان آسیا داشته باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه والیبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟