چری تیگو 7 پلاس مدل 2023 نسخه هیبریدی پلاگین + تصاویر جدید و مشخصات فنی


چری تیگو 7 پلاس  مدل 2023 نسخه هیبریدی پلاگین + تصاویر جدید و مشخصات فنی

چند ماه پس از معرفی چری تیگو 7 پلاس در مکزیک، این کراس اوور چری با آپدیت مختصر اما جالب در کشور چین ارائه شده است.شرکت چری به تازگی فعالیت خودرو...

چند ماه پس از معرفی چری تیگو 7 پلاس در مکزیک، این کراس اوور چری با آپدیت مختصر اما جالب در کشور چین ارائه شده است.

شرکت چری به تازگی فعالیت خودرو را در مکزیک فعالیت خود را آغاز کرده است و چری تیگو7 پرو مدل پر طرفدار این شرکت در مکزیک است. بتازگی یک نسخه جدید و به روز از این کراس اوور در چین ارائه شده است که از نظر زیبایی و هم از نظر فنی با نسخه مکزیکی آن متفاوت است.

در ادامه به تغییرات و مشخصات فنی چری تیگو 7 پلاس نسخه ارائه شده در بازار چین می پردازیم.

این خودرو با الهام از چری تیگو 8 پرو از چراغ های LED جدید با طراحی تازه بهره می‌برد. نمای جلویی چری تگو 7 پلاس الان میزبان یک جلو پنجره جددید با خطوط افقی کرومی است که جلوه با ابهتی را به خودرو می‌دهد. طراحی نمای جانبی تغییر کرده و خطوط بدنه متفاوت شده است. گلگیرهای خودرو به طور کامل بازطراحی شده و شکل ظاهری پویاتری به خود گرفته است. رینگ‌های جدید گلبرگ شکل و مدرن یادآور فناوری مدرن و پیشرانه پلاگین هیبریدی این خودرو است.

چری تیگو 7 پلاس  مدل 2023 نسخه هیبریدی پلاگین + تصاویر جدید و مشخصات فنینمای داخلی جذاب چری تیگو 7 پلاس

فضای داخلی چری تیگو 7 پلاس مدل 2023 نسخه هیبریدی پلاگین نیز پیشرفت های جالب اما ظریفی را داشته است. در اولین گاه متوجه می‌شویم که غربیلک فرمان چری تیگو 7 پلاس مدل 2023 مشابه با کراس‌اوور پرچمدار چری یعنی تیگو 8 پرو است. کنسول میانی خودرو جدید چری بزرگتر از قبل شده و طراحی و شکل تازه‌ای به خود گرفته است و میزبان یک اهرم دنده مینیمال و کوچک است. صندلی‌های چرمی با دوخت و طرح های ظریف‌تر آماده پذیرایی از سرنشینان چری تیگو 7 پلاس مدل 2023 هستند.

از نظر پیشرانه و قوای فنی این خودرو با یک جهش جشم‌گیر و البته جذاب در نسخه هیبریدی پلاگین، از یک موتور 1.5 توربو و یک موتور الکتریکی بهره می‌برد که در مجموع قدرتی معادل 325 اسب بخار را ارائه می‌دهند.

در این میان گیربکس CVT اتوماتیک با 11 دنده شبیه سازی شده و سه حالت رانندگی وظیفه انتقال قدرت را برعهده دارد که از نظر تئوری، بسیار خوب به نظر می‌رسد. به احتمال فراوان این خودرو در نسخه‌های 4 چرخ و 2 چرخ محرک عرضه خواهد شد.

چری تیگو 7 پلاس  مدل 2023 نسخه هیبریدی پلاگین + تصاویر جدید و مشخصات فنیچری تیگو 7 پلاس مدل 2023 با تغییرات جذاب در چین

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا