توضیح کمپدلی درباره شرایط فاجعه‌بار میزبانی


توضیح کمپدلی درباره شرایط فاجعه‌بار میزبانی

الساندرا کمپدلی، سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران، درباره شرایط بد میزبانی فیلیپین توضیح داد.

به‌ گزارش "ورزش سه"، بعد از پایان مسابقات کشورهای اسلامی تیم ملی والیبال زنان ایران به فیلیپین سفر کرده تا در رقابت‌های جام کنفدراسیون‌ها حضور پیدا کند.

یکی از مشکلات زنان والیبال ایران در فیلیپین، شرایط میزبانی این کشور بوده است. شرایط سالن تمرین ملی‌پوشان به قدری بد بود که الساندرا کمپدلی اجازه تمرین به تیمش را نداد اما به نظر می رسد که این شرایط برای همه تیم ها یکسان است و حالا کمپدلی هم به این موضوع اشاره کرده است.

الساندرا کمپدلی بعد از دومین تمرین تیم ملی که در سالن غیراستاندارد و در دمای بالا برگزار شد، گفت: در این دوره از جام کنفدراسیون والیبال آسیا هدف بزرگی در پیش داریم که مشکلات حاشیه‌ای نباید مانع از رسیدن‌ ما به آن شود، وضعیت غیراستاندارد سالن تمرین برای همه تیم‌های شرکت‌کننده یکسان است. بقیه تیم‌ها هم در این سالن با همین وضعیت تمرین کرده‌اند پس شرایط خاص و متفاوتی نسبت به آن‌ها نداریم.

متاسفانه تیم ایران هنوز کامل نشده و برخی بازیکنان به علت بیماری و آسیب در تمرین حاضر نشدند و بازی نکردند، این مساله می‌تواند مشکل‌ساز شود چون در این رویداد طولانی مدت به حضور همه آن‌ها احتیاج داریم.

تیم ملی ایران فردا (دوشنبه 31 مرداد) در نخستین دیدار خود برابر تیم کره‌جنوبی به میدان می‌رود، سکاندار ایتالیایی تیم ملی والیبال زنان ضمن اشاره به این موضوع گفت: ترکیب تیم کره‌جنوبی را بازیکنان جوان تشکیل می‌دهند این ویژگی رقیب کمک بزرگی برای ایران است، اگر شاگردانم نکاتی که متذکر شده‌ام را در جریان بازی‌ها به خوبی اجرا کنند، شانس زیادی برای برد داریم.

کمپدلی در ادامه گفت: برای حضور در این مسابقات چند مرحله اردوی تدارکاتی و بازی‌های کشورهای اسلامی را پشت‌سر گذاشتیم و حالا بازیکنان با تجربه بیشتری مقابل رقبا ظاهر خواهند شد و این مساله در مسابقه با حریف به تیم ایران کمک بزرگی خواهد کرد.

تیم ملی والیبال زنان ایران که ششمین حضورش در جام کنفدراسیون آسیا را تجربه می‌کند در دور مقدماتی با تیم‌های کره‌جنوبی، فیلیپین، چین و ویتنام هم‌گروه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه والیبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صوت/ دعای روز هجدهم ماه مبارک رمضان+متن