بازداشت 11 شرور خطرناک در مازندران


بازداشت 11 شرور خطرناک در مازندران

حوادث رکنا: جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از اجرای چهاردهمین مرحله طرح عملیاتی ظفر در استان خبر داد و گفت: در اجرای این طرح 11 اراذل و اوباش شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش رکنا، سرهنگ "سید موسی حسینی" با اعلام این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی، چهاردهمین مرحله از طرح عملیاتی ظفر با بکارگیری 104 تیم عملیاتی و به طور همزمان در شهرستان های "نکا، بابلسر، بابل، محمودآباد، عباس آباد و سوادکوه" به مرحله اجرا در آمد.

وی با اشاره به این که این طرح در راستای مطالبات مردمی و در حوزه های مختلف ماموریتی پلیس به مرحله اجرا در آمد، افزود: در اجرای این طرح 52 قاچاقچی و عامل افیونی به همراه 37 معتاد متجاهر دستگیر و در مجموع20 کیلو و 620 گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از عملیات ویژه مقابله با سرقت در اجرای این طرح خبر داد و اظهار داشت: با دستگیری 79 سارق ، مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه از جمله 10 دستگاه موتورسیکلت و 5 دستگاه خودروی سرقتی از سارقان کشف شد.

سرهنگ حسینی با اشاره به توقیف 2 دستگاه موتورسیکلت سنگین غیرمجاز در اجرای این طرح، اظهار داشت: 63 خودرو و 20 موتورسیکلت به دلیل ایجاد مزاحمت برای مردم و رعایت نکردن قرانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توقیف شدند.

وی از دستگیری 163 متهم تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی خبر داد و بیان داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا بیش از 5 میلیارد ریال کالای قاچاق از قاچاقچیان کالا کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به دستگیری 11 نفر اراذل و اوباش در این عملیات، گفت: در اجرای این طرح 19 قبضه سلاح شکاری غیر مجاز، یک قبضه سلاح جنگی و20 قبضه سلاح سرد نیز کشف شد.

سرهنگ حسینی با اشاره به عزم قاطع پلیس در مقابله با هرگونه ناهنجاری های اجتماعی و مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی از مردم خواست: برای برقراری نظم و امنیت مطلوب جامعه با پلیس همکاری کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی