کاوانی در مادرید؛ امسال در لالیگا بازی می‌کنم


کاوانی در مادرید؛ امسال در لالیگا بازی می‌کنم

ادینسون کاوانی شب گذشته وارد مادرید شد و در مصاحبه با ال‌چیرینگیتو، تایید کرد که قصد دارد فصل جاری در لالیگا بازی کند.

به گزارش "ورزش سه"، ادینسون کاوانی، مهاجم ملی‌پوش اروگوئه ای، بعد از دو فصل بازی در منچستریونایتد، این روزها بازیکن آزاد است. کاوانی که قصد دارد تا پیش از جام جهانی قطر در تیمی بازی کند که فرصت حضور در ترکیب ثابت را به او بدهد، خودش را به چند باشگاه اسپانیایی از جمله والنسیا، ویارئال، سوسیداد و رایو وایکانو پیشنهاد داده است.

کاوانی در مادرید؛ امسال در لالیگا بازی می‌کنم

کاوانی شب گذشته وارد مادرید شد و در پاسخ به سوال خبرنگار ال‌چیرینگیتو گفت:« حضور من در مادرید هم دلیل ورزشی دارد و هم خانوادگی. اینجا دوستان زیادی دارم و البته که این روزها به دنبال پیدا کردن بهترین تیم برای خودم هستم. دوست دارم فصل جاری در لالیگا بازی کنم.»

کاوانی که احتمالا راهی ویارئال یا والنسیا می شود، حاضر نشد در این مورد توضیح بیشتری بدهد:« هنوز خودم هم تیم بعدی‌ام را نمی دانم ولی مذاکراتی در جریان است. در تیمی بازی خواهم کرد که واقعا مرا بخواهد. می خواهم ثابت بازی کنم و در نهایت بهترین تصمیم را خواهم گرفت.»

کاوانی در مادرید؛ امسال در لالیگا بازی می‌کنم

اونای امری، سرمربی ویارئال، به شدت اصرار دارد که کاوانی جذب شود. کاوانی در فصل 17-2016 برای پاری‌سن ژرمن 49 گل به ثمر رساند و فصل بعد هم تعداد گل‌های او در این تیم 39 گل بود. در آن مقطع مربی پی اس جی اونای امری بود. در آن دو فصل تنها کریستیانو رونالدو و لیونل مسی بیشتر از کاوانی گل زدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403