دکتر محفوظی که به قتل رسید که بود + عکس


دکتر محفوظی که به قتل رسید که بود + عکس

صبح امروز خبری مبنی بر به قتل رسیدن مردی ۸۵ ساله به نام «دکتر محفوظی» در منطقه سعادت آباد تهران منتشر شد؛ جنایتی که نام مقتول آن پرسش‌هایی را در میان افکار عمومی ایجاد کرد که دکتر محفوظی کیست؟

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از ایسنا، بر اساس آنچه که صبح امروز سرهنگ علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کرد حوالی ساعت هفت صبح پیرمردی حدودا ۸۵ ساله مقابل در منزل مسکونی‌اش مورد شلیک گلوله قرار گرفته و به قتل رسید. پلیس بدون اشاره به سوابق این فرد، نام او را «دکتر محفوظی» اعلام کرده است.

در پی انتشار این خبر، اما خبر‌هایی مبنی بر سوابق مدیریتی این فرد نیز منتشر شد. بررسی‌های ایسنا حاکی از آن است که دکتر علی محفوظی که دارای تخصص بیهوشی بود و در اواخر دهه هفتاد و به مدت حدود دو سال تا اوایل دهه هشتاد ریاست سازمان پزشکی قانونی کشور را بر عهده داشت.

دکتر محفوظی که به قتل رسید که بود + عکس

دکتر علی محفوظی

محفوظی همچنین در اوایل شهریور ماه سال ۱۳۷۲، با حکمی از سوی وزیر وقت بهداشت به عنوان معاون اموراداری و مالی وزارت بهداشت منصوب شده بود.

معاونت دانشگاه علوم پزشکی تهران، عضویت در شورای‌عالی نظام پزشکی کشور، عضویت در هیئت امناء درمانگاه‌های خیریه کشور، عضویت در انجمن بیهوشی ایران و... از دیگر سوابق محفوظی است.

چه کسی دکتر محفوظی را کشت؟

تیمی ویژه از ماموران پلیس آگاهی رسیدگی به این موضوع را در دستورکار خود قرار داده و سرنخ‌هایی نیز در این خصوص به دست آمده، اما تاکنون عامل یا عاملان قتل این فرد بازداشت نشده‌اند و جستجو‌ها و تحقیقات در این خصوص در جریان است.

دکتر محفوظی که به قتل رسید که بود + عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022