تولید محصولات دانش‌بنیان در کمباین سازی ایران با حمایت وزارت جهاد کشاورزی


تولید محصولات دانش‌بنیان در کمباین سازی ایران با حمایت وزارت جهاد کشاورزی

مدیرعامل کمباین سازی ایران گفت: حمایت وزارت جهاد کشاورزی از کمباین سازی موجب می‌شود تا در راستای تولید محصول جدید و دانش‌بنیان گام برداریم.

تولید محصولات دانش‌بنیان در کمباین سازی ایران با حمایت وزارت جهاد کشاورزی

به گزارش روز یکشنبه وزارت جهاد کشاورزی، «علی‌اصغر حمیدی فرد» در حاشیه مراسم امضای تفاهم‌نامه توسعه ناوگان کمباین غلات افزود: نتیجه حمایت وزارت جهاد کشاورزی به کمباین سازی ایران در چارچوب تفاهم‌نامه فوق این خواهد بود که در تولید محصولات جدید قدم برداریم و از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده کنیم.

مدیرعامل کمباین سازی ایران اظهار داشت: ما در مورد تکمیل کمباین‌های نیمه‌سنگین، شرکت‌های دانش بنیان را بکار گرفته‌ایم.

حمیدی فرد اضافه کرد: با انعقاد این تفاهم‌نامه، ظرفیت‌های تولید کمباین غلات را افزایش می‌دهیم و تامین قطعات موردنیاز را در برنامه داریم.

وی با بیان این که بازسازی کمباین‌های زیر ۱۳ سال عمر نیز می‌تواند یک تا ۲ درصد ضایعات گندم را کاهش دهد، تصریح کرد: ۲ درصد کاهش هدررفت گندم هنگام برداشت، عدد بزرگی است.

مدیرعامل کمباین سازی ایران در همین حال گفت: از نظر ما کمباین‌های فرسوده سالانه نزدیک به حدود ۸۸۰ هزار تن ریزش گندم دارند.

وی بیان داشت: این شرکت سالانه ۶۰۰ دستگاه در شرایط عادی کمباین تولید و تحویل مشتریان می‌دهد.

حمیدی فرد درباره اجرایی شدن تفاهم‌نامه توسعه ناوگان کمباین غلات نیز گفت: این تفاهم‌نامه از یکم مهر امسال اجرا و تا اواخر شهریور سال آینده ادامه خواهد یافت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال هیات آفریقای جنوبی از رای جدید لاهه درباره غزه