گذر موفق از ایام اوج مصرف برق در اشتهارد


گذر موفق از ایام اوج مصرف برق در اشتهارد

اشتهارد- فرماندار اشتهارد گفت: با پیگیری، اجرای دقیق مدیریت بار و اطلاع‌رسانی مستمر به صاحبان صنایع موفق به گذر از ایام اوج مصرف برق با حداقل خاموشی شدیم.

ابراهیم کردلو در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تابستان امسال را به گونه‌ای آغاز کردیم که تجربه ناخوشایند خاموشی در سال‌های گذشته به ویژه در شهرک‌های صنعتی اشتهارد و اعتراضات متعدد در خاطره‌ها باقی مانده بود.

وی بیان کرد: همین مسئله باعث شد با پیگیری، اجرای دقیق مدیریت بار و اطلاع‌رسانی مستمر به صاحبان صنایع موفق به گذر از ایام اوج مصرف برق با حداقل خاموشی (یک روز در هفته) شدیم.

فرماندار اشتهارد متذکر شد: به طور حتم تا زمانی که موفق به تکمیل زیرساخت‌ها شویم مردم با مصرفه بهینه می‌توانند از خاموشی جلوگیری کنند.

رئیس مدیریت بحران شهرستان اشتهارد اظهار داشت: خوشبختانه با اجرای دقیق مدیریت بار، خاموشی در بخش خانگی نداشتیم و این در حالی است که با رشد مصرف برق در تابستان امسال مواجه بودیم.

وی از در دست اقدام بودن ساخت سه پست برق ۶۳/۲۰ کیلو ولت شهرک صنعتی کوثر، پست ۶۳/۴۰۰ ولت اشتهارد و پست ۶۳/۲۰ کیلو ولت امید البرز در شهرک صنعتی اشتهارد خبر داد و گفت: تعدادی از شرکت‌های مستقر در شهرک‌های صنعتی اشتهارد نیز اقدام به خرید و راه اندازی پست‌های برق اختصاصی‌، نصب ژنراتور و… کرده‌اند.

کردلو با تقدیر از اقدامات شرکت توزیع برق استان البرز و اداره برق شهرستان اشتهارد از همراهی و همکاری صاحبان صنایع و شهروندان در عبور از اوج مصرف برق تشکر و بر صرفه جویی در مصرف انرژی همچنان تاکید کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سلام...