ساخت شبکه های اجتماعی داخلی و ساماندهی کسب و کارهای مجازی ضروری است


ساخت شبکه های اجتماعی داخلی و ساماندهی کسب و کارهای مجازی ضروری است

دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور ساخت شبکه های اجتماعی داخلی و ساماندهی کسب و کارهای مجازی را ضروری دانست.ابوالحسن فیروزآبادی، دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور عنوان کرد فضای مجازی به عنوان یکی از لوازم پیشرفت هر کشوری محسوب می‌شود و رونق این فضا...

دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور ساخت شبکه های اجتماعی داخلی و ساماندهی کسب و کارهای مجازی را ضروری دانست.

ابوالحسن فیروزآبادی، دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور عنوان کرد فضای مجازی به عنوان یکی از لوازم پیشرفت هر کشوری محسوب می‌شود و رونق این فضا کاروانی از توسعه را به همراه دارد. وی افزود با وجود این که باید به تهدیدها توجه کرد، اهمیت‌بخشی به فرصت‌ها به عنوان اولویتی مهم در بررسی فضای مجازی محسوب می‌شود. از این رو اگر از نظر اقتصادی به این فضا اهمیت دهیم، حتما می‌توان فرصت‌های شغلی زیادی را ایجاد کرد.

دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور در ادامه گفته‌های خود بیان کرد در حال حاضر توسعه روابط اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ورزشی بدون توجه به جایگاه فضای مجازی در کشور امکان‌پذیر نخواهد بود و برای رونق کسب و کار در کشور باید برای این حوزه جایگاهی را در نظر بگیریم.

لزوم ساخت شبکه های اجتماعی داخلی

فیروزآبادی در ادامه به اهمیت ساخت نرم افزارها و شبکه های اجتماعی داخلی اشاره کرد و گفت اگر به این موضوع توجه نکنیم، کاربران داخلی به عنوان مصرف‌کننده از فرهنگ کشورهای بیگانه در نرم افزار خارجی الگو خواهند گرفت.

دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور افزود هم‌اکنون 2 میلیون و 400 هزار واحد صنفی مجازی در کشور فقط در اینستاگرام فعالیت می‌کنند و بررسی‌ها حاکی از آن است که فعالیت اقتصادی متصدیان این مشاغل در این فضا از تعداد واحدهای صنفی حقیقی کشور نیز بیشتر است.

فیروزآبادی در ادامه اظهار کرد از آنجایی که گسترش مشاغل در این فضا برای افزایش رضایت‌مندی و کیفیت خدمات به کاربران حائز اهمیت است، نمی‌توان از ساماندهی مشاغل در این حوزه غافل شد. ضمن این که توسعه اقتصادی در فضای مجازی بسیار حائز اهمیت است؛ زیرا اشتغال‌زایی در این حوزه نسبت به شرایط حقیقی با ساخت پلایشگاه و واحدهای صنعتی و تولیدی آسان‌تر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) نمایش موزیکال «شازده کوچولو»