آتالانتا 1-1 میلان: اولین لغزش قهرمان


آتالانتا 1-1 میلان: اولین لغزش قهرمان

میلان در دیداری خارج از خانه مقابل آتالانتا به تساوی 1-1 رضایت داد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان استفانو پیولی که در هفته اول مقابل اودینزه به پیروزی رسیده بودند، در دیدار امشب برابر آتالانتا به کسب یک امتیاز رضایت دادند.

دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند اما دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد.
بازی به همین ترتیب ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 23، میلان صاحب اولین موقعیت جدی بازی شد. روی ارسال خطرناک تئو هرناندز بود که توپ در سمت راست به جونیور مسیاس رسید اما ضربه او به تور کنار دروازه آتالانتا برخورد کرد.
شش دقیقه بعد، تیم میزبان روی اولین موقعیت جدی اش در این دیدار به گل رسید. یواکیم مایله، وینگ-بک چپ آتالانتا، با یک پاس دقیق، روسلان مالینوفسکی را پشت محوطه جریمه میلان صاحب موقعیت کرد و او هم با یک شوت محکم، آتالانتا را پیش انداخت.
بعد از این گل میلانی ها پیش کشیدند و در دقایق پایانی نیمه اول ابتکار عمل را در دست داشتند اما نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کنند و نیمه اول با برتری 1-0 آتالانتا به پایان رسید.

نیمه دوم را میلان بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 50، روی ارسال اسماعیل بن ناصر، پی‌یر کالولو با ضربه سر دروازه میزبان را باز کند اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.
حملات میلانی ها ادامه پیدا کرد و بازیکنان این تیم چند بار تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفتند تا اینکه سرانجام در دقیقه 68، بن ناصر دروازه آتالانتا را باز کرد. ستاره الجزایری که با پاس ساله‌ماکرز درون محوطه جریمه آتالانتا صاحب توپ شده بود، با یک شوت محکم دروازه حریف را باز کرد.

آتالانتا 1-1 میلان: اولین لغزش قهرمان

بعد از این گل تیم میزبان پیش کشید و در دقایق پایانی، بازیکنان این تیم بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات