شاهین و کوییک هم در بورس عرضه می‌شوند


شاهین و کوییک هم در بورس عرضه می‌شوند

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اعلام اینکه شاهین طی دو هفته آینده در بورس کالا عرضه خواهد شد گفت عرضه کوییک در بورس نیز در دستور کار قرار دارد.محمدعلی تیموری، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت شاهین به عنوان یکی از محصولات پرتیراژ این گروه...

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اعلام اینکه شاهین طی دو هفته آینده در بورس کالا عرضه خواهد شد گفت عرضه کوییک در بورس نیز در دستور کار قرار دارد.

محمدعلی تیموری، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت شاهین به عنوان یکی از محصولات پرتیراژ این گروه خودروسازی محسوب می‌شود و در همین راستا اقدامات اولیه برای عرضه آن در بورس کالا را از اسفند سال 1400 آغاز کردیم و سرانجام در ابتدای سال 1401 این خودرو مجوز عرضه در بورس را دریافت کرد.

عرضه شاهین و کوییک در بورس کالا

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در ادامه گفته‌های خود بیان کرد مراحل قانونی عرضه خودرو شاهین در بورس کالا به انجام رسیده و این خودرو برای عرضه آماده است. وی افزود در مرحله نخست و ظرف دو هفته آینده حدود 500 دستگاه از خودرو Shahin را در بورس کالا عرضه خواهیم کرد. ضمن این که عرضه خودرو کوییک در بورس کالا نیز در دستور کار قرار گرفته است و در آینده نزدیک شاهد عرضه آن در بورس خواهیم بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت افغانی افغانستان به تومان، امروز شنبه 1 اردیبهشت 1403