در قونیه شرایط رکورد شکنی مهیا نبود


در قونیه شرایط رکورد شکنی مهیا نبود

مصطفی جوادی گفت: شرایط مسابقات در قونیه برای من مهیا نبود تارکورد شکنی کنم.

مصطفی جوادی، ملی پوش وزنه برداری در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره عملکردش در بازی‌های کشور‌های اسلامی گفت: سطح فنی مسابقات با حضور نمایندگانی از کشور‌های ازبکستان، اندونزی و دارنده مدال جهانی و المپیک بالا بود. همچنین رقابت سختی با حریفان خود داشتم، اما توانستم مدال طلا را کسب کنم.

او ادامه داد: من در روز مسابقه از فرم بدنی ایده آل خود فاصله داشتم وگرنه انتظار می‌رفت وزنه ۲۰۹ که در تمرینات بار‌ها موفق به مهار آن شده بودم را در مسابقه مهار کنم، اما شرایط مسابقه برای من خیلی مهیا نبود تا به این رکورد برسم. البته از لحاظ رکوردی نسبت به رقبا شرایط بهتری داشتم و توانستم مدال بگیرم.

ملی پوش وزنه برداری تصریح کرد: من توانستم در حرکت یک‌ضرب به مدال نقره برسم و از این نظر می‌توانم بگویم خوب کار کردم. من سال پیش با رکورد ۱۶۳ کیلوگرم در تاشکند به برنز جهانی رسیده بودم، اما در اینجا به نقره رسیدم هر چند خیلی دوست داشتم رنگ مدالم طلایی باشد، اما وزنه‌بردار ازبکستانی این مدال را از چنگم در آورد. انتظار ما هم این بود او در یک‌ضرب خوب وزنه بزند، اما هم او و هم سایر رقبا در دوضرب کار خاصی نتوانستند انجام دهند، زیرا هیچ کدام از رقبا شرایط رقابت با من را نداشتند.

جوادی درباره رقابت خود با حسین سلطانی دیگر ورزشکار ایرانی گفت: خیلی خوشحالم از اینکه در یکضرب و دوضرب توانستیم با هم برای ایران مدال بگیریم و خیلی دوست‌داشتم تا در مجموع هم این اتفاق برای سلطانی تکرار شود، اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. حسین سال گذشته از ناحیه آرنج دچار مصدومیت داشت و دوره ریکاوری او خیلی طول کشید تا دوباره به دوران خوبش برگردد. او اخیرا به شرایط جسمانی خوب نزدیک شده هر چند هنوز جا دارد تا به آمادگی صددرصدی برسد.

او در پایان گفت: واقعیت این است که در این مسابقات هیچ ورزشکاری در شرایط صد درصدی نبود، زیرا به واسطه اتفاقاتی که در دوره مدیریتی قبلی فدراسیون رخ داد نتوانستیم خیلی تمرین داشته باشیم و تنها این امکان برای یک ماه فراهم شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه وزنه‌برداری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا