قیمت نسخه اتوماتیک پیکاپ کلوت مکث موتور اعلام شد


قیمت نسخه اتوماتیک پیکاپ کلوت مکث موتور اعلام شد

قیمت نسخه اتوماتیک پیکاپ کلوت مکث موتور اعلام شد. شرکت مکث موتور برای نخستین بار قیمت پیکاپ کلوت با گیربکس اتوماتیک را ویژه مرداد 1401 اعلام کرد.شرکت مکث موتور به عنوان زیرمجموعه گروه صنعتی ماموت که سال قبل عرضه پیکاپ کلوت نسخه دنده‌ای را آغاز...

قیمت نسخه اتوماتیک پیکاپ کلوت مکث موتور اعلام شد. شرکت مکث موتور برای نخستین بار قیمت پیکاپ کلوت با گیربکس اتوماتیک را ویژه مرداد 1401 اعلام کرد.

شرکت مکث موتور به عنوان زیرمجموعه گروه صنعتی ماموت که سال قبل عرضه پیکاپ کلوت نسخه دنده‌ای را آغاز کرد، پس از استقبال مشتریان از این پیکاپ جدید بازار ایران تصمیم گرفت تا نسخه اتوماتیک آن را نیز برای جلب رضایت مشتریان ارائه کند. در همین راستا این خودروساز بخش خصوصی به تازگی برای نخستین بار قیمت پیکاپ کلوت مجهز به گیربکس اتوماتیک را ویژه مرداد 1401 اعلام کرد.

قیمت نسخه اتوماتیک پیکاپ کلوت مکث موتور – مرداد 1401

شرکت مکث موتور قصد دارد برای اولین بار نسخه دنده اتوماتیک کلوت را با قیمت 1 میلیارد و 187 میلیون تومان در مرداد 1401 به بازار عرضه کند. این پیکاپ دو دیفرانسیل بازار ایران که از شاسی مستقل بهره می‌برد به یک موتور 2.4 لیتری توربوشارژ میتسوبیشی مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 215 اسب بخار و گشتاور 320 نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌ها را بر عهده دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه