وزنه‌برداری زنجان در قونیه دست به کار بزرگی زد


وزنه‌برداری زنجان در قونیه دست به کار بزرگی زد

زنجان-مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: نتایج کسب شده در قونیه حاکی از آن است که وزنه‌برداران زنجانی در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی دست به کار بزرگی زده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد بازرگان ظهر دوشنبه در مجمع انتخابات هیئت وزنه‌برداری زنجان که با حضور سرپرست فدراسیون این رشته و در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد، بابیان اینکه عملکرد وزنه‌برداری زنجان دربازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی درخشان بود، تصریح کرد: این بدان معنی است که وزنه‌برداری زنجان قادر است به قطب این رشته در کشور تبدیل شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با یادآوری اینکه وزنه‌برداری بعد از کشتی یکی از رشته‌هایی است که در میادین مختلف به‌ویژه المپیک افتخارات زیادی را برای کشور به دست آورده است، خاطرنشان کرد: اگر افتخاراتی که درگذشته به واسطه حضور موفق وزنه‌برداران ایران در رقابت‌های مختلف به‌دست آمده است را مرور کنیم، درمی‌یابیم که حمایت از این رشته ورزشی باید یکی از اولویت‌ها باشد.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان زنجان نیز در ادامه این مجمع با اشاره به فعالیت‌هایی که این هیئت در طول یک دهه اخیر انجام داده است، گفت: هیئت وزنه‌برداری استان زنجان تلاش کرد تا از سال ۹۲ فعالیت‌های خود را معطوف به کسب مدال و حضور حداکثری در تیم‌های ملی کند.

سعید امیدی یادآور شد: طی این مدت ۲۹ مدال آسیایی، جهانی و بین‌المللی توسط وزنه‌برداران زنجان به‌دست آمده و این می‌طلبد که مشکلات این رشته ورزشی ازجمله نبود خانه وزنه‌برداری و نیز به روز رسانی تجهیزات این رشته که مستعمل شده است، رفع شود.

گفتنی است، در مجمع انتخابات هیئت وزنه‌برداری استان زنجان، سعید امیدی با کسب ۱۷ رأی برای سومین دوره متوالی ریاست هیئت وزنه‌برداری استان زنجان را عهده‌دار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه وزنه‌برداری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی