لوازم خانگی هوشمند شیائومی ، در حال تصاحب بازار آسیا هستند


لوازم خانگی هوشمند شیائومی ، در حال تصاحب بازار آسیا هستند

شیائومی روز گذشته پنج مدل از لوازم خانگی هوشمند خود را برای بازارهای فیلیپین و مالزی رونمایی کرد. آیا این کمپانی چینی قادر به تصاحب بازار لوازم خانگی آسیا خواهد بود؟شیائومی علاوه بر عرضه گوشی Xiaomi 12 Lite در فیلیپین و مالزی از پنج نمونه لوازم...

شیائومی روز گذشته پنج مدل از لوازم خانگی هوشمند خود را برای بازارهای فیلیپین و مالزی رونمایی کرد. آیا این کمپانی چینی قادر به تصاحب بازار لوازم خانگی آسیا خواهد بود؟

شیائومی علاوه بر عرضه گوشی Xiaomi 12 Lite در فیلیپین و مالزی از پنج نمونه لوازم خانگی هوشمند خود نیز برای بازارهای جنوب شرق آسیا رونمایی کرد.

امروز در گجت نیوز به معرفی این لوازم خانگی هوشمند شیائومی پرداخته و قابلیت‌های آن‌ها را به طور مختصر مرور می‌کنیم. نام و قیمت این دستگاه‌ها به طور خلاصه به صورت زیر است:

  • تصفیه‌کننده هوای Xiaomi Smart Air Purifier 4 Compact ؛ 86 دلار
  • زنگ در هوشمند Xiaomi Smart Doorbell 3 ؛ 59 دلار
  • ظرف غذای هوشمند حیوانات Xiaomi Smart Pet Food Feeder؛ 93 دلار
  • ظرف آب مخصوص حیوانات Xiaomi Smart Pet Fountain؛ 59 دلار
  • سرخ‌کن بدون روغن Xiaomi Mi Smart Air Fryer 3.5L؛ 54 دلار

لوازم خانگی هوشمند شیائومی ، در حال تصاحب بازار آسیا هستند

معرفی لوازم خانگی هوشمند جدید شیائومی

تصفیه‌کننده هوای Xiaomi Smart Air Purifier 4 Compact

لوازم خانگی هوشمند شیائومی ، در حال تصاحب بازار آسیا هستند

این دستگاه، کوچک‌ترین تصفیه‌کننده هوای معرفی شده توسط شیائومی تا به امروز به شمار می‌رود.Smart Air Purifier 4 Compact که استاندارد کیفی TÜV Rheinland را کسب کرده است، توانایی محبوس کردن 99.97 درصد از ذرات هوا با اندازه حدود 0.3 میکرون درون فیلترهای 3 در 1 را دارد و از این طریق قادر است تصفیه هوا را به خوبی انجام داده و آلاینده‌های معمول هوای محیط‌های بسته را فیلتر کند.

این دستگاه هوشمند همچنین با استفاده از داده‌های مرتبط با کیفیت هوای محیط، قابلیت پایش فعال کیفیت هوا را نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این کار با نمایش چهار رنگ مختلف بر روی رابط کاربری این گجت انجام می‌شود. علاوه بر این، می‌توانید با استفاده از کلیدهای کنترلی این دستگاه یا از طریق اپلیکیشن Mi Home به کنترل تنظیمات تصفیه هوا در این دستگاه بپردازید.

زنگ در هوشمند Xiaomi Smart Doorbell 3

لوازم خانگی هوشمند شیائومی ، در حال تصاحب بازار آسیا هستند

نسل جدید زنگ درهای هوشمند شیائومی به دوربین‌هایی با رزولوشن 2K مجهز است و از چراغ‌های مادون قرمز قدرتمند و باکیفیتی هم برای ارائه تصاویر دقیق در تاریکی مطلق بهره می‌برد. همچنین دوربین به کار رفته در این سیستم، فوق عریض بوده و میدان دید 180 درجه دارد. به این ترتیب، این دوربین قادر است تمام محیط اطراف در ورودی را به تصویر بکشد.

به جز دوربین، سیستم زنگ در هوشمند جدید شیائومی همچنین به یک بلندگو در طرفین هم مجهز است که افراد در دو طرف در می‌توانند از این طریق با هم صحبت کنند. در کنار تمام این موارد، یک باتری 5200 میلی آمپر ساعتی هم در این دستگاه به کار رفته است که شیائومی ادعا می‌کند تنها به سه بار شارژ در سال نیاز دارد.

ظرف غذا و ظرف آب هوشمند حیوانات شیائومی

لوازم خانگی هوشمند شیائومی ، در حال تصاحب بازار آسیا هستند

شیائومی همچنین روز گذشته از یک دستگاه مخصوص آب و غذا دادن به حیوانات خانگی هم رونمایی کرد. دو دستگاه Smart Pet Food Feeder و Smart Pet Fountain عملکردی بیست و چهار ساعته دارند و به طور هوشمند آب و غذا در اختیار حیوانات خانگی شما خواهند گذاشت.

علاوه بر این، هر دو دستگاه یاد شده با برنامه Mi Home سازگار هستند؛ بنابراین می‌توانید از طریق این اپلیکیشن مقدار و بازه‌های زمانی تامین آب و غذای حیوانات را کنترل کنید. بعلاوه، امکان تنظیم مجدد فیلتر و یا جایگزینی آن نیز از طریق اپلیکیشن Mi Home فراهم است.

ظرف غذای هوشمند شیائومی از شش لایه مختلف ساخته شده است. همزن مورد استفاده در این غذاساز نیز سیلیکونی و منعطف است و تیغه‌های توزیع‌کننده غذا نیز تا 1000 چرخه توزیع تست شده‌اند. این گجت قادر به نگهداری حدود 1.8 کیلوگرم غذاست و با طراحی ضد رطوبت خود سالم و تازه بودن غذاها را تضمین می‌کند.

از سوی دیگر، ظرف آب هوشمند شیائومی نیز با مکانیزم جالب خود همواره آب جاری و اکسیژنه‌شده را در اختیار حیوانات خانگی شما قرار خواهد داد. این گجت همچنین فیلتر کردن آب را در چهار مرحله مختلف انجام داده و سلامت آب را به طور کامل تضمین می‌کند. از جمله مواردی که Smart Pet Fountain شیائومی به طور خاص فیلتر می‌کند می‌توان به ذرات ریز ناخالصی، مو و پسماندهای کلرین که دربرگیرنده کلسیم و منیزیم هستند و باعث سنگ کلیه در حیوانات می‌شوند، اشاره کرد.

سرخ‌کن بدون روغن Xiaomi Mi Smart Air Fryer 3.5L

لوازم خانگی هوشمند شیائومی ، در حال تصاحب بازار آسیا هستند

یکی دیگر از لوازم خانگی هوشمند معرفی‌شده توسط شیائومی، سرخ‌کن بدون روغن هوشمند است. این دستگاه نیز به طور کامل با اپلیکیشن Mi Home سازگار است و می‌توانید تمام قابلیت‌های آن را از راه دور کنترل کرده و حتی برنامه پخت آن را از 24 ساعت قبل تنظیم کنید. سرخ‌کن شیائومی همچنین از دستیار هوشمند گوگل نیز بهره می‌برد. به این ترتیب می‌توانید دستور آغاز یا توقف پخت را به صورت صوتی به دستگاه داده و حتی زمان باقی‌مانده از پخت را بر روی صفحه نمایش اولد آن مشاهده کنید.

این دستگاه همچنین قادر به تنظیم دما بین 40 تا 200 درجه سانتیگراد است و بیش از صد دستور پخت غذاهای مختلف را به طور پیش‌فرض در اختیار کاربر قرار می‌دهد. به جز پخت غذا از این سرخ‌کن همچنین می‌توانید برای درست کردن ماست یا یخ‌زدایی از مواد غذایی فریز شده هم استفاده کنید.

منبع :gizmochina

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت