مدیرعامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه ابقا شد


مدیرعامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه ابقا شد

بوشهر- مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تجاری شستان طی حکمی محمدرضا یزدانی کاشانی را برای مدت دو سال دیگر به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه، در مراسمی که روز یکشنبه ۳۰ مردادماه با حضور بازیار مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تجاری شستان در محل دفتر تهران شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه برگزار شد، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه معرفی شدند و احکام خود را دریافت کردند.

دکتر بازیار مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تجاری شستان، ضمن ابراز خشنودی و تقدیر از عملکرد اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه طی دوره چهارساله گذشته، بر روند رو به رشد و توسعه کسب و کار شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه با بهره‌گیری از نیروهای جوان، متعهد و خوش استعداد تاکید کرد.

محمدرضا یزدانی کاشانی که دو سال دیگر مدیرعاملی شرکت مخازن سبز را بر عهده گرفته، از موفق ترین مدیران عامل شرکت‌های پتروشیمی زیرمجموعه شستان در چندسال گذشته بوده که توانسته این شرکت را از یک شرکت زیان‌ده به یک شرکت سودآور تبدیل کند.

مدیرعامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه ابقا شد

وی دانش آموخته دانشگاه علم و صنعت در رشته مدیریت اجرایی است که مسئولیت‌ها و سوابق اجرایی متعددی در کارنامه کاری خود از جمله مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت، مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت آب پارس دماوند، عضویت در هیئت مدیره شرکت‌های پلیمر آریا ساسول و پتروشیمی مرجان را دارا است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج