با ویژگی‌های منحصربه‌فرد یخچال های سامسونگ برای تازه نگه داشتن مواد غذایی آشنا شوید


با ویژگی‌های منحصربه‌فرد یخچال های سامسونگ برای تازه نگه داشتن مواد غذایی آشنا شوید

یخچال های سامسونگ از ویژگی‌ها و تنظیمات منحصر‌به‌فردی بهره می‌برند تا مواد غذایی را به مدت طولانی‌تری تازه نگه دارند. در ادامه با این قابلیت‌ها آشنا خواهیم شد.از یکی از مهم‌ترین نکات خانه‌داری می‌توان به نگهداری مواد غذایی در خانه اشاره کرد. البته...

یخچال های سامسونگ از ویژگی‌ها و تنظیمات منحصر‌به‌فردی بهره می‌برند تا مواد غذایی را به مدت طولانی‌تری تازه نگه دارند. در ادامه با این قابلیت‌ها آشنا خواهیم شد.

از یکی از مهم‌ترین نکات خانه‌داری می‌توان به نگهداری مواد غذایی در خانه اشاره کرد. البته کارشناسان توصیه می‌کنند برای سلامتی بیشتر همواره از میوه‌ها و مواد غذایی تازه استفاده کنید، اما برخی اوقات کاربران می‌خواهند تا برخی از غذاها، میوه‌ها و سبزی‌ها را به مدت طولانی‌تری تازه نگه دارند. از این رو یخچال‌های جدید با استفاده از قابلیت‌های نوآوانه خود می‌توانند راهکار موثری باشند.

در همین راستا یخچال های سامسونگ با ویژگی‌های منحصربه‌فرد و تنظیمات منعطف خود می‌توانند مواد غذایی را به مدت طولانی‌تری تازه نگه دارند. در ادامه با قابلیت‌های یخچال های سامسونگ برای تازه نگه داشتن مواد غذایی آشنا خواهیم شد.

قابلیت‌های یخچال های سامسونگ برای تازه نگه داشتن مواد غذایی

تنظیم دمای یخچال

آشنایی با دمای لازم برای نگهداری مواد غذای به عنوان نخستین گام برای تازه نگه داشتن مواد غذایی محسوب می‌شود؛ مثلا از آنجایی که چاشنی‌ها نیازمند دمای بسیار پایینی نیستند، می‌توان آنها را در قفسه‌های کناری که در دیواره در یخچال وجود دارند، قرار داد. این اقدام باعث دسترسی آسان به مواد غذایی پرمصرف خواهد شد و همچنین مواد غذایی که تاریخ انقضای آنها کمتر است در معرض دید قرار خواهند گرفت و از فراموشی و فاسد شدن آنها جلوگیری خواهد شد.

همچنین از قفسه‌های بالایی یخچال می‌توان برای نگهداری موادی که به دمای سرد نیاز ندارند نظیر لبنیات استفاده کرد. در قفسه‌های پایینی که به عنوان سردترین قسمت‌های یخچال محسوب می‌شود نیز می‌تواند موادی که به آسانی فاسد می‌شوند نظیر گوشت خام، مرغ و ماهی را قرار داد.

با ویژگی‌های منحصربه‌فرد یخچال های سامسونگ برای تازه نگه داشتن مواد غذایی آشنا شوید

در همین راستا مهندسان سامسونگ با توجه به نیاز کاربران برای یخچال های سامسونگ فناوری خنک‌کننده همه‌جانبه یا All-around Cooling را در نظر گرفتند. این فناوری پیشرفته همواره دمای تمام نقاط یخچال را کنترل می‌کند تا تمام مواد غذایی در دمای خنک و مناسبی نگهداری شوند. هوای سرد در این سیستم از دریچه‌های متعدد و از چندین جهت به سمت مواد غذایی جریان پیدا می‌کند.

با ویژگی‌های منحصربه‌فرد یخچال های سامسونگ برای تازه نگه داشتن مواد غذایی آشنا شوید

از یکی دیگر از فناوری‌های پرکاربرد یخچال های سامسونگ می‌توان به Multi Flow اشاره کرد که می‌تواند مواد غذایی را با خنک‌سازی یکسان کلیه قفسه‌ها و کشوها به مدت طولانی‌تری تازه نگه دارد. این فناوری به کمک دریچه‌های کوچکی که در هر قفسه تعبیه شده می‌تواند دمای یکسانی را در تمام بخش‌های یخچال به جریان در بیاورد تا مواد غذایی همواره خنک باشند.

حفظ رطوبت مواد غذایی تا 70 درصد در یخچال های سامسونگ

با ویژگی‌های منحصربه‌فرد یخچال های سامسونگ برای تازه نگه داشتن مواد غذایی آشنا شوید

پس از دما، رطوبت به عنوان یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در تازه مانده موادی غذایی محسوب می‌شود. در همین راستا طراحان سامسونگ اعلام کردند بهتر است میوه‌ها و سبزیجات در کشوهای یخچال با تنظیمات رطوبت قابل تنظیم نگهداری شوند تا همواره رطوبت آنها حفظ شود.

البته بافت انواع میوه‌ها و سبزی‌ها متفاوت بوده و به همین دلیل کاربران باید از نحوه نگهداری هر کدام از مواد غذایی آگاهی پیدا کنند؛ مثلا هلو و خربزه نارس را باید در دمای اتفاق نگهداری کرد، اما هلو و خربزه رسیده باید درون یخچال قرار بگیرند تا تازه بمانند.

با ویژگی‌های منحصربه‌فرد یخچال های سامسونگ برای تازه نگه داشتن مواد غذایی آشنا شوید

در حال حاضر یخچال‌های معمولی فقط 30 رصد رطوبت مواد غذایی را حفظ می‌کنند، اما سری جدید یخچال های سامسونگ به کمک فناوری Twin Cooling Plus قادر به حفظ 70 درصد از رطوبت مواد غذایی هستند. از این رو مواد غذایی در یخچال های سامسونگ دو برابر طولانی‌تر از یخچال‌های معمولی تازه‌تر خواهند بود.

سامسونگ برای فناوری Twin Cooling Plus دو سیستم خنک‌کننده جداگانه را در نظر گرفته که در آن دو فن و دو اپراتور وظیفه دارند هوا را در یخچال به گردش در بیاورند تا رطوبت مواد غذایی به مدت طولانی‌تری حفظ شود. همچنین دو سیستم خنک‌کننده جداگانه در محفظه از ترکیب بوی محتویات متفاوت در یخچال و فریزر جلوگیری خواهد کرد که نتیجه آن حفظ طعم اصلی مواد غذایی خواهد بود.

تغییر چیدمان قفسه‌های داخلی یخچال

با ویژگی‌های منحصربه‌فرد یخچال های سامسونگ برای تازه نگه داشتن مواد غذایی آشنا شوید

کاربران برای نگهداری از مواد غذایی باید از چیدمان داخلی یخچال مطلع باشند و چیدمان آن را بر اساس نوع مواد غذایی خود تغییر دهند. از این رو چیدمان قفسه‌های داخلی یخچال باید متناسب با طول عمر مواد غذایی کاربر باشد تا مواد غذایی که زود فاسد می‌شوند در معرض دید قرار بگیرند.

در همین راستا یخچال های سامسونگ به واسطه فناوری‌های پیشرفته علاوه بر اینکه استانداردهای تعیین شده را رعایت خواهند کرد، برای قرار گیری بهتر مواد غذایی فضای ایده‌آلی را به کاربران خود ارائه خواهند داد.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد