از فعالان حوزه خبر و اطلاع رسانی شهرستان شهریار تجلیل شد


از فعالان حوزه خبر و اطلاع رسانی شهرستان شهریار تجلیل شد

با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسینی نوری نماینده ولی فقیه در شهرستان شهریار، نادر نیک خواه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه، از فعالان این حوزه در دفتر امام جمعه شهریار تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسینی نوری نماینده ولی فقیه در شهرستان شهریار، نادر نیک خواه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه، از فعالان این حوزه در دفتر امام جمعه شهریار تجلیل به عمل آمد.

در ابتدای جلسه نیک خواه ضمن تسلیت ایام محرم و تبریک روز خبرنگار گفت: فعالان این حوزه با تأسی از پیام آور روز عاشورا حضرت زینب(س) مسئولیت ارزشمند تبیین اتفاقات مثبتی که در دولت حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در حال وقوع است را بر عهده دارند، چرا که این اقدامات می بایست در دولت های پیشین جهت شکوفایی اقتصاد کشور انجام می شد لیکن به علت ترس از عواقب و همچنین عدم رأی آوری در دوره دوم ریاست جمهوری این کار انجام نشد و دولت فعلی بدون ترس از عواقب و صرفاً در جهت رفاه عمومی این عمل متهورانه را انجام داده است.

حجت الاسلام حسینی نوری نیز ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) و تبریک روز خبرنگار گفت: پیام آوری حضرت زینب(س) در روز عاشورا و روزهای اسارت بعد از آن نگذاشت فلسفه قیام و شهادت امام حسین(ع) خاموش شود و هدف قیام را با کلام رسا و شیوای خود انتقال داد. این پیام رسانی تا حال حاضر اثر گذار بوده و شور خاصی را در این ایام در کل دنیا بوجود آورد. لذا از این موضوع می توان قدرت تاثیرگذاری اطلاع رسانی خبر درست و بجا را درک کرد.

امام جمعه شهریار افزود: نقش خبرنگاران در بیانیه گام دوم انقلاب و جهاد تبیین بسیار حائز اهمیت است. امروزه نقش رسانه، نقشی بی بدیل است. انقلاب اسلامی در طول چهار دهه عمر با برکت خویش اتفاقات خوشایند زیادی را برای مردم رقم زده و این کار ویژه خبرنگاران فهیم است تا این فعالیت های بی نظیر را به درستی تبیین کرده و به نسل جوان و نوجوان جامعه انتقال دهند.

در ادامه به سئوالات خبرنگاران پاسخ داده شد و در پایان با اهدای لوح سپاس و هدیه از زحمات آنان تجلیل بعمل آمد.

پایان پیام/704

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


علت صدای انفجار اصفهان از زبان یک منبع آگاه