همراه اول بالاترین نشان مسئولیت اجتماعی ایران را دریافت کرد


همراه اول بالاترین نشان مسئولیت اجتماعی ایران را دریافت کرد

اپراتور همراه اول در دومین جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی موفق شد بالاترین نشان مسئولیت اجتماعی 6 ستاره ایران را از آن خود کند.عصر روز دوشنبه 31 مرداد 1401 دومین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی در مرکز همایش‌های بین‌المللی...

اپراتور همراه اول در دومین جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی موفق شد بالاترین نشان مسئولیت اجتماعی 6 ستاره ایران را از آن خود کند.

عصر روز دوشنبه 31 مرداد 1401 دومین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد. همچنین در این مراسم روابط عمومی سازمان‌ها و شرکت‌های پیشرو در حوزه مسئولیت اجتماعی نیز حضور داشتند.

اعطای بالاترین نشان مسئولیت اجتماعی به همراه اول

طی برگزاری این رویداد، پس از این که هوشمند سفیدی، دبیر جشنواره و رئیس خانه روابط عمومی ایران سخنرانی کرد، پیام تسوکو سوقی هارا، رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی نیز خوانده شد و بعد از آن پروفسور وی آن ویزر، رئیس انجمن بین‌المللی مسئولیت اجتماعی صنفی به سخنرانی پرداخت.

از اهداف برگزاری این مراسم می‌توان به کمک به توسعه فرهنگ سرآمدی سازمانی و مدل تعالی و سرآمدی از طریق روابط عمومی اشاره کرد. همچنین در این مراسم مواردی چون ممیزی، ارزیابی و تقدیر از سازمان‌های فعال در حوزه مسئولیت اجتماعی در 3 سطح در حال رشد، رشد یافته و پیشرو به انجام رسید.

گفتنی است این جشنواره، مسئولیت اجتماعی را یکی از مفاهیم بنیادی سرآمدی می‌داند که روابط عمومی مسئولیت اجرای آن را بر عهده دارد. در حقیقت روابط عمومی سرآمد از وظیفه سازمانی خود فراتر رفته و در نقش یک شهروند سازمانی مسئول روی عملکردی فراسازمانی تمرکز دارد و همچنین در تلاش است تا سازمان مربوطه با انسجام مورد نیاز و با قاطعیت بیشتری به سمت سرآمدی و انجام مسئولیت اجتماعی گام بردارد.

مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها وظیفه دارد تا نقش و مسئولیت آنها در جامعه و توجه به ارزش‌های اخلاقی را مورد بررسی قرار دهد و همچنین با کمک به جامعه به مسئولیت حفظ و نگهداری استانداردهای زندگی در آن جامعه توجه داشته باشد. ضمن این که مسئولیت اجتماعی با در نظر گرفتن تاکتیک‌های ضروری و به واسطه کمک‌های فراتر از مسئولیت قانونی و از طریق حامی‌گری و انجام اقدامات لازم باعث رشد جامعه خواهد شد.

اپراتور همراه اول نیز در همین راستا فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی خود را در سه محور «حمایتگری و اسپانسرینگ»، «فعالیت‌های بشردوستانه» و «محیط زیست» به انجام رسانده و توانسته در این جشنواره در دو بخش مستقل نشان برتر رویداد را از آن خود کند. داوران در این رویداد دو نشان عالی مسئولیت اجتماعی 6 ستاره و نشان ویژه سفیر مروج مسئولیت اجتماعی را به مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل همراه اول اعطا کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟