اوپو پانتانال، مهم‌ترین قابلیت اپل را به گوشی‌های چینی می‌آورد


اوپو پانتانال، مهم‌ترین قابلیت اپل را به گوشی‌های چینی می‌آورد

اکوسیستم هوشمند پانتانال شرکت اوپو، اتصال میان تمامی دستگاه‌های ساخت این شرکت نظیر گوشی، تبلت و ساعت هوشمند را یکپارچه خواهد کرد.برقراری اتصال یکپارچه در سراسر پلتفرم‌ها، باعث ایجاد ارتباط پایدار کاربران خواهد شد. به همین دلیل است که اپل، پایگاهی...

اکوسیستم هوشمند پانتانال شرکت اوپو، اتصال میان تمامی دستگاه‌های ساخت این شرکت نظیر گوشی، تبلت و ساعت هوشمند را یکپارچه خواهد کرد.

برقراری اتصال یکپارچه در سراسر پلتفرم‌ها، باعث ایجاد ارتباط پایدار کاربران خواهد شد. به همین دلیل است که اپل، پایگاهی بزرگ از طرفداران وفادار خود را دارد. تمامی سیستم‌عامل‌های این شرکت از قبیل MacOS، iOS و iPadOS همگی به طور منسجم با اکوسیستم اپل یکپارچه هستند. این ارتباط، راحتی و مزیت اشتراک‌گذاری رسانه‌ و فایل‌ها را میان آیفون، آیپد و مک‌بوک در یک مکان و زمان برای کاربران پلتفرم اپل فراهم می‌کند. اکنون اوپو با تقلید از قابلیت برجسته اپل، اقدام به ساخت اکوسیستمی هوشمند به نام «پانتانال» کرده است.

جای تعجب نیست که سازندگان اندرویدی نیز مانند اپل در تلاش‌اند تا از طریق تقلید این ویژگی، تجربه‌ای یکپارچه را برای کاربران اندروید ارائه دهند. در این زمینه، هواوی توانسته تا اکوسیستم خود را با گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، لپ‌تاپ‌های میت‌بوک و حتی تلویزیون‌های هوشمند خود، به وسیله سیستم‌عامل HarmonyOS یکپارچه‌سازی کند.

اوپو پانتانال، مهم‌ترین قابلیت اپل را به گوشی‌های چینی می‌آورد

اکنون به‌نظر می‌رسد که اوپو، بزرگ‌ترین برند گروه لوازم الکترونیکی BBK نیز پا به عرصه اکوسیستم هوشمند گذاشته است. این شرکت چینی امروز در حساب رسمی خود در شبکه اجتماعی ویبو اعلام کرد که از اکوسیستم دستگاه‌های هوشمند چندپلتفرمی خود به نام پانتانال (Pantanal) رونمایی خواهد کرد که شامل برقراری ارتباط میان گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، ساعت‌های هوشمند و دیگر دستگاه‌های این سازنده خواهد بود که تحت یک اکوسیستم هوشمند، یکپارچه شده‌اند.

طبق خبر اعلامی اوپو، این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای معرفی پانتانال در خلال کنفرانس توسعه‌دهندگان ODC 2022 در چین است که سه‌شنبه آینده برگزار خواهد شد. پانتانال، نام اکوسیستم یکپارچه اوپو در واقع از مکانی واقع در آمریکای جنوبی که توسط سازمان یونسکو به عنوان میراث جهانی ثبت شده، گرفته شده است.

اوپو پانتانال، مهم‌ترین قابلیت اپل را به گوشی‌های چینی می‌آورد

پانتانال با بیش از 42 میلیون هکتار وسعت، بزرگ‌ترین تالاب گرمسیری و یکی بکرترین تالاب‌های جهان است. برای درک وسعت آن، با فرض قرارگیری این مکان بر فراز اروپا، مساحت آن از حداقل از نه کشور این قاره از جمله انگلستان، اتریش، مجارستان، یونان و ایرلند بزرگ‌تر خواهد بود.

این منطقه در سه کشور قاره آمریکایی جنوبی شامل بولیوی، بزریل و پاراگوئه امتداد یافته است و میلیون‌ها نفر از ساکنان، از این تالاب آب شیرین استفاده می‌کنند. به گفته منابع چینی، اکوسیستم هوشمند پانتانال، در کنار سیلیکون تصویربرداری Marisilicon X و یک دستگاه ناشناخته، یکی از سه عرضه مهم این شرکت در سال جاری خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عجیب  الناز شاکردوست در یک مراسم رسمی! + عکس