بیش از 1800 مجوز مشاغل خانگی از سوی اداره‌کل تعاون البرز صادر شد


بیش از 1800 مجوز مشاغل خانگی از سوی اداره‌کل تعاون البرز صادر شد

کرج- معاون اشتغال و کارآفرینی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز گفت: از ابتدای سال تا کنون بیش از ۱۸۰۰ مجوز مشاغل خانگی از سوی اداره کل صادر شده است.

نمایشگاه توانمندی‌های صنایع دستی و مشاغل خانگی استان البرز برگزار شد

نمایشگاه توانمندی‌های حوزه محصولات صنایع دستی و مشاغل خانگی استان البرز با حضور بیش از ۳۸ غرفه در بخش مشاغل خانگی در پارک نبوت در حال برگزاری است.

ابراهیم شادمهر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با تلاش اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز و با همکاری اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان و شهرداری کرج در پارک نبوت شاهد برگزاری نمایشگاه محصولات صنایع دستی و مشاغل خانگی از ۲۷ مرداد لغایت یازدهم شهریور ماه هستیم.

وی از بازدید شبانگاهی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از این نمایشگاه در ساعات پایانی روز دوشنبه سی ام مرداد ماه خبر داد و گفت: این نمایشگاه به منظور حمایت از مشاغل خانگی و صنایع دستی در پارک نبوت کرج در حال برگزاری است.

معاون اشتغال و کارآفرینی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز تصریح کرد: از ابتدای سال تا کنون بیش از ۱۸۰۰ مجوز مشاغل خانگی از سوی اداره کل صادر شده است و این مجوزها در حوزه‌های اقتصادی، کشاورزی، صنعت و خدمات بوده است.

شادمهر خاطر نشان کرد: در سال جاری به منظور حمایت از مردم عزیز بیش از ۱۱ میلیارد تومان به مشاغل خانگی مستقل و پشتیبان در قالب تسهیلات با سود ۴ درصد بانکی اعطا شده است و حمایت‌های تسهیلاتی در این بخش تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید