564 طرح عمرانی در استان سمنان افتتاح می‌شود


564 طرح عمرانی در استان سمنان افتتاح می‌شود

سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه هفته دولت سال جاری ۶۰۰ پروژه در استان افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود، گفت: در این هفته شاهد افتتاح ۵۶۴ پروژه عمرانی خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی استانداری سمنان با اشاره به پروژه‌های هفته دولت در استان، بیان کرد: در این هفته و در هشت شهرستان ۶۰۰ پروژه افتتاح یا کلنگ زنی خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۵۶۴ پروژه عمرانی در این هفته افتتاح خواهد شد، افزود: یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان صرف این پروژه‌ها شده است.

استاندار سمنان با بیان اینکه ۳۶ طرح‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری نیز در هفته دولت سال جاری در استان افتتاح می‌شود، گفت: ۵۰۰ میلیارد تومان نیز برای این طرح‌ها هزینه شده است.

هاشمی با بیان اینکه بهره برداری از پروژه‌های اقتصادی استان سمنان طی هفته دولت برای ۴۴۴ نفر اشتغال ایجاد می‌کند، بیان داشت: ۸۸ پروژه عمرانی نیز در هفته دولت در سراسر استان کلنگ زنی خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای این طرح‌ها یک هزار و ۵۱۷ میلیارد تومان هزینه شده است، گفت: طرح‌های هفته دولت در سراسر استان در حوزه راه و شهرسازی، شهرداری‌ها، آبفا و جهاد، صمت، برق و شرکت نفت و… خواهد بود.

استاندار سمنان با بیان اینکه مجموعاً دو هزار میلیارد تومان پروژه در هفته دولت سال جاری در سراسر استان افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود، گفت: امیدواریم که این طرح‌ها منشأ خیر و برکات خوبی برای مردم باشد زیرا در آنها تولید و مقوله طرح‌های نیمه تمام نیز به خوبی دیده شده است.

هاشمی درباره تلاش‌های دولت در راستای تثبیت اشتغال، گفت: در ماه‌های اخیر ۴۶ واحد راکد به تولید بازگشته و توانسته اشتغال خوبی را نیز در استان تثبیت کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان