به اعتقاد کاربران، این برند معروف بدترین گوشی های اندرویدی را می‌سازد


به اعتقاد کاربران، این برند معروف بدترین گوشی های اندرویدی را می‌سازد

به اعتقاد کاربران آمریکایی، یک برند مطرح و پرفروش، بدترین گوشی های اندرویدی را روانه بازار می‌کند. اما آیا شما هم با آن‌ها هم عقیده هستید؟بازار جهانی گوشی‌های هوشمند فضای بسیار رقابتی دارد. در حالی که شرکت‌هایی مثل اپل و سامسونگ بیش از یک دهه است...

به اعتقاد کاربران آمریکایی، یک برند مطرح و پرفروش، بدترین گوشی های اندرویدی را روانه بازار می‌کند. اما آیا شما هم با آن‌ها هم عقیده هستید؟

بازار جهانی گوشی‌های هوشمند فضای بسیار رقابتی دارد. در حالی که شرکت‌هایی مثل اپل و سامسونگ بیش از یک دهه است که به این بازار تسلط دارند، اما جایگاه آن‌ها اکنون توسط برخی از شرکت‌های چینی به چالش کشیده شده است.

اگر از علاقه‌مندان حوزه موبایل باشید قطعاً‌ با شرکت‌های چینی شیائومی، هواوی، آنر و اوپو آشنا هستید. شاید این برندها کمتر در ایالات متحده شناخته شده باشند و اغلب کاربران ترجیح می‌دهند از محصولات برندهایی مثل سامسونگ و اپل استفاده کنند، اما رشد گوشی‌های هوشمند برندهای چینی هم بسیار چشمگیر بوده است.

به اعتقاد کاربران، این برند معروف بدترین گوشی های اندرویدی را می‌سازد

جایگاه رو به رشد برندهای چینی را می‌توان با کسب رتبه‌های سوم، چهارم و پنجم در زمین عرضه گوشی‌های هوشمند در جهان نیز به وضوح مشاهده کرد. این شرکت‌های چینی موفق شده‌اند بازارهای پرجمعیتی مثل هند، چین و اندونزی را از آن خود کنند که نشان دهنده میزان نفوذ برندهای جدید گوشی‌سازی در این بازارها را هم نشان می‌دهد.

اما این برندها در برخی از بازارهای توسعه یافته جهان جایگاه خوبی ندارند. به طور مثال می‌توان به بازار آمریکای شمالی اشاره کرد که برندهای چینی نتوانسته‌اند اقبال عمومی کاربران را در آنجا به دست بیاورند. در همین راستا وب‌سایت Slashgear گروهی از کاربران آمریکایی متشکل از ۵۲۹ نفر که در ایالات متحده زندگی می‌کنند را جمع‌آوری کرده و از آن‌ها خواسته که بگویند کدام برند، بدترین گوشی های اندرویدی موجود روی کره زمین را تولید می‌کند؟ پاسخ آن‌ها به این سوال جالب بوده است!

بدترین گوشی های اندرویدی از دید آمریکایی‌ها

اکثر شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی معتقد بوده‌اند که شیائومی بدترین گوشی های اندرویدی بازار را تولید می‌کند. بیش از ۲۷ درصد شرکت‌کنندگان به این شرکت چینی رأی داده‌اند. هرچند این نتایج می‌تواند ناعادلانه باشد، چراکه شیائومی گوشی‌هایش را در ایالات متحده نمی‌فروشد و شاید این کاربران بدون اطلاع دقیق و فقط به خاطر چینی بودن این کمپانی چنین نظری داده باشند. اما این نشان می‌دهد که اگر شیائومی قصد دارد گوشی‌هایش را در بازار آمریکای شمالی هم بفروشد، کار سختی برای تغییر ذهنیت کاربران نسبت به برند خود دارد.

به اعتقاد کاربران، این برند معروف بدترین گوشی های اندرویدی را می‌سازد

با ۲۱ درصد آرا، این شرکت‌کنندگان آمریکایی به دومین برند چینی ناشناخته برای خود که کمپانی ریلمی است رأی داده‌اند. ریلمی به عنوان شرکت تابعه اوپو، برند محبوبی در آسیا است و به خاطر عرضه گوشی‌هایی که ارزش بالایی نسبت به مبلغ خود دارند، با گوشی‌های هم رده شیائومی رقابت می‌کند.

بیشترین رضایت از وان پلاس و سامسونگ

یکی دیگر از برندهایی که نتوانسته اعتماد کاربران را به دست بیاورد، گوگل بوده است. بیش از ۱۸ درصد افراد حاضر در این نظرسنجی معتقدند که گوگل بدترین گوشی های اندرویدی بازار را تولید می‌کند. این نظر را به شرکتی نسبت می‌دهند که خودش صاحب سیستم عامل اجرا شده روی تمام گوشی‌های اندرویدی است. ظاهراً فهرست طولانی باگ‌های گوشی‌های پیکسل باعث شده کاربران آمریکایی چنین فکری در موردش بکنند. سامسونگ و وان پلاس هم به ترتیب ۱۷.۲۳ و ۱۵.۵۴ درصد آرا را به خود اختصاص داده‌اند.

با این اوصاف، به اعتقاد افرادی که در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند،‌ دو کمپانی سامسونگ و وان پلاس گوشی‌های اندرویدی بهتری را تولید می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عجیب  الناز شاکردوست در یک مراسم رسمی! + عکس