لزوم تسریع در پرداخت خسارات سیل اخیر در چهارمحال و بختیاری


لزوم تسریع در پرداخت خسارات سیل اخیر در چهارمحال و بختیاری

شهرکرد - معاون سیاسی و امنیتی استاندار چهار محال و بختیاری بر تسریع پرداخت خسارت سیل اخیر در استان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن حسین‌میرزایی در نشست با اعضای شورای اسلامی چهار محال و بختیاری افزود: این استان قابلیت‌ها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فراوانی دارد که همچنان به آن‌ها توجه نشده است.

وی با اشاره به تلاش برخی افراد برای تفرقه‌افکنی بین گروه‌های مختلف در چهارمحال بختیاری افزود: برقراری و حفظ وحدت، تعامل و همدلی بین مسئولان، مردم و قشرهای گوناگون در تسریع روند توسعه‌ای این استان نقش مستقیم ایفا می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری به شکل‌گیری و فعال شدن هیئت‌های اندیشه‌ورز در استان اشاره کرد و گفت: حضور اعضای شوراهای اسلامی در این هیئت‌ها علاوه بر ایجاد وفاق، همدلی و همراهی بین مسئولان، مردم و گروه‌های مختلف باعث تسریع در روند پیشرفت و تعالی استان خواهد شد.

حسین‌میرزایی با بیان اینکه تشکیل دادن و فعال کردن شرکت‌های تعاونی دهیاران در تقویت امور مرتبط با توسعه روستایی نقش‌آفرینی می‌کند، یادآور شد: اعضای شوراهای اسلامی چهارمحال و بختیاری برای عملیاتی شدن مصوبات و اجرای امور توسعه‌ای اولویت‌دار باید پیگیری‌های مستمر در سطح ملی و استانی داشته باشند.

وی عنوان کرد: اعضای شوراهای اسلامی شهرستان‌های ۱۰ گانه استان نسبت به شناسایی و اولویت‌بندی مشکلات مناطق شهری، روستایی و عشایری اقدام کنند.

میرزایی در ادامه، گفت: از مسئولان انتظار می‌رود خسارت‌های وارد شده ناشی از سیل اخیر به عشایر استان را هر چه سریع‌تر جبران کنند.

سیاوش سلیمانی، رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری هم در این جلسه بیان کرد: سیل اخیر خسارت‌های جبران‌ناپذیر فراوانی به عشایر وارد کرد.

وی تاکید کرد: با توجه به خسارت‌های وارد شده ناشی از جاری شدن سیلاب‌های اخیر به عشایر، تاکید کرد: این سیلاب‌ها باعث بروز خسارت‌های فراوان به زیرساخت‌های جاده‌ها و منابع آب، نابودی سیاه‌چادرها، آسیب به چشمه‌ها، قنات‌ها و مکان‌های نگهداری دام‌ها شده است.

سلیمانی منبع اصلی درآمد عشایر را از بخش دامداری و دامپروری دانست و افزود: از مسئولان انتظار می‌رود خسارت‌های وارد شده ناشی از سیل اخیر به عشایر استان را هر چه سریع‌تر جبران کنند.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری به بروز مشکلاتی در تأمین آب آشامیدنی شهرکرد در حوادث سیل اخیر اشاره کرد و گفت: در همین راستا ضرورت تکمیل و بهره‌برداری سریع‌تر از طرح قانونی انتقال آب بن-بروجن برای تأمین آب آشامیدنی حداقل نیمی از مردم چهارمحال و بختیاری بیشتر احساس می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد