افتتاح 43 پروژه با اعتبار 140 میلیارد تومان در سرپل ذهاب


افتتاح 43 پروژه با اعتبار 140 میلیارد تومان در سرپل ذهاب

کرمانشاه- فرماندار سرپل ذهاب از افتتاح ۴۳ پروژه با اعتبار ۱۴۰ میلیارد تومان در سرپل ذهاب خبر داد.

صدرالله بابلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ۴۳ پروژه عمرانی در حوزه‌های صنعت، کشاورزی، عمران و آبادانی سرپل ذهاب با اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح می‌شود.

وی افزود: دیدار با امام جمعه و خانواده شهدا، گلباران و عطر افشانی مزار شهدا، حضور در نماز جمعه از جمله برنامه‌های مسئولان سرپل ذهاب است.

فرماندار سرپل ذهاب تصریح کرد: افتتاح پروژه‌های روکش آسفالت و بهسازی معابر، تحویل منزل مسکونی به مددجویان و آسفالت معابر روستایی پایان می‌یابد.

بابلی بیان کرد: طرح‌های سنگفرش روستایی، اصلاح و بهینه سازی شبکه برق، طرح‌های زیرگذر روستای حبیبوند، مجتمع خدمات رسانی طاق گرا، یک مرکز بهداشتی درمانی و پروژه گازرسانی، روکش آسفالت سرابگرم و روستای بابااسکندر، بهسازی و جدول گذاری معابر عمومی، کلنگ زنی مرکز بهداشت گردنو و… افتتاح خواهند شد.

وی اضافه کرد: مصوبات خوبی در سفر رئیس جمهوری تصویب شده و جلسات بررسی در شهرستان سرپل ذهاب برگزار شد و مکاتبات با ادارات کل استان انجام شده و با توجه به موقعیت شهرستان امیدواریم در تخصیص اعتبارات سفر نگاه و توجه ویژه ای به شهرستان داشته باشند.

فرماندار سرپل ذهاب گفت: پیشنهادات در تمامی حوزه‌ها به استان ارائه شده است و امیدواریم اعتبارات لازم به موقع تخصیص داده شود تا پروژه‌ها در زمان مناسب اجرا شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان