فرزند سوم ستاره قطبی به‌دنیا آمد


فرزند سوم ستاره قطبی به‌دنیا آمد

در ادامه این بخش تصاویری از مادرانه های ستاره سادات قطبی با پسر تازه متولد شده اش را مشاهده می کنید.

ستاره سادات قطبی و شهرام شکیبا که هر دو از مجریان شناخته شده تلویزیون هستند و چندین اجرای مشترک با یکدیگر داشته اند، به تازگی صاحب فرزندی به نام سید حسین شده اند که در روز تاسوعا 16 مرداد 1401 به دنیا آمده است.

خانم مجری که یکی از چهره های فعال در اینستاگرام است، هر روز عکس و فیلم هایی از زندگیش را با هوادارانش به اشتراک میگذارد. در ادامه این بخش تصاویری از مادرانه های ستاره سادات قطبی با پسر تازه متولد شده اش را مشاهده می کنید.

فرزند سوم ستاره قطبی به‌دنیا آمد

ستاره سادات قطبی بازیگر سریال گاندو 2 که به تازگی برای بار سوم مادر شده است، در استوری اینستاگرامش دلنوشته های مادرانه ای را منتشر نمود.

مجری جوان برنامه همیشه خونه فرزند سومش را هدیه ی آقا حضرت عباس(ع) می‌داند و آرزویش مانند هر مادری عاقبت به خیری و صالح شدن فرزندش است.

فرزند سوم ستاره قطبی به‌دنیا آمد

فرزندان شهرام شکیبا و همسرش ستاره سادات قطبی

همسر شهرام شکیبا از ازدواج قبلی خود یک پسر به نام امیر علی دارد و صدرا و سید حسین فرزند مشترک آقا و خانم مجری هستند البته شهرام شکیبا مجری قند پهلو نیز از ازدواج سابقش دارای یک فرزند پسر به نام علی است و در مجموع این خانواده 4 فرزند دارند و به همین دلیل خانم مجری چندی قبل خود را ام البنین (مادر پسران) خواند.

فرزند سوم ستاره قطبی به‌دنیا آمد

بیوگرافی مختصر ستاره سادات قطبی همسر شهرام شکیبا

ستاره سادات قطبی مجری معروف تلویزیون متولد 3 اسفند سال 1365 در نجف آباد بوده و اصالتا اصفهانی است. او فارغ‌التحصیل لیسانس رشته خبرنگاری است و سال 1380 وقتی 15 ساله بود توانست حافظ کل قرآن شود.

ستاره سادات قطبی در سال 1393 در 28 سالگی با شهرام شکیبا ازدواج کرد که 14 سال از او بزرگتر بود.

فرزند سوم ستاره قطبی به‌دنیا آمد

شهرام شکیبا مجری و گوینده تلویزیون متولد 17 آبان 1351 در تهران است که اکثرا او را برای اجرا در برنامه ادبی قند پهلو میشناسند. ستاره قطبی و شهرام شکیبا چند اجرای مشترک نیز داشته اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا