حمایت صنعت نفت از دانش‌بنیان‌ها موفقیت طرح‌ها را رقم زد


حمایت صنعت نفت از دانش‌بنیان‌ها موفقیت طرح‌ها را رقم زد

به گزارش خبرنگار شانا، امیرمهدی جواهردشتی امروز (سه‌شنبه، یکم شهریورماه) در آیین رونمایی از محصول جدید تجهیزات سرچاهی با فشار کاری ۱۵۰۰۰ پام (پوند بر اینچ مربع) گفت: زمانی پروژه‌های ما موفقیت‌آمیز شد که مدیران ارشد صنعت نفت در کنار ما قرار...

به گزارش خبرنگار شانا، امیرمهدی جواهردشتی امروز (سه‌شنبه، یکم شهریورماه) در آیین رونمایی از محصول جدید تجهیزات سرچاهی با فشار کاری ۱۵۰۰۰ پام (پوند بر اینچ مربع) گفت: زمانی پروژه‌های ما موفقیت‌آمیز شد که مدیران ارشد صنعت نفت در کنار ما قرار گرفتند تا این محصولات تولید شوند.

وی ضمن تشکر و قدردانی از وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در حمایت از تولید داخل افزود: سال ۹۲ برای نخستین بار قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) ساخت تجهیزات در فازهای ۱۳، ۲۲، ۲۳، ۲۴ و ۱۴ پارس جنوبی را به شرکت وتکو واگذار کرد، از این رو معتقدم اگر حمایت شویم توانایی ساخت و طراحی چهار تا پنج پروژه دیگر را نیز خواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت وتکو با اشاره به اینکه امیدواریم روزی برسد که هر روز شاهد پیشرفت و توسعه صنعت نفت کشور باشیم، تصریح کرد: شرکت فناوری تجهیزات سرچاهی (وتکو) کار طراحی، ساخت و نصب تجهیزات سرچاهی را از سال ۱۳۸۰ آغاز و در سال ۱۳۸۵، ۱۰۰ درصد سهم خود را به شریک ایرانی خود واگذار کرد.

جواهردشتی اظهار کرد: این شرکت با دارا بودن ماشین‌آلات و توانمندی‌های مهندسی، قابلیت تولید تمام محصولات طبق استاندارد API ۶A و لوله‌های مقاوم به هیدروکربور ترش (NACE) را دارد، ضمن اینکه مواد اولیه ساخت تجهیزات سرچاهی از داخل کشور تأمین می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه نفت و گاز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرستار سنگدل پس از قتل فجیع پیرزن پسر معلولش را در اتاق زندانی کرد / کشف جسد در کمد دیو...