داوری به دنبال ریاست دوچرخه‌سواری/ ثبت نام ناقص کاندیداها


داوری به دنبال ریاست دوچرخه‌سواری/ ثبت نام ناقص کاندیداها

‌شش نفر تاکنون با ارائه مدارک برای انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، ثبت نام از کاندیداهای انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری از ۲۲ مرداد آغاز شده و ساعت ۱۵ فردا (چهارشنبه) به پایان می رسد. در حال حاضر شش نفر با مدارک ثبت نام کرده اند که البته همان نفرات نیز هنوز نواب رییس، خزانه دار و خبره ورزشی خود را معرفی نکرده اند و نیاز به تکمیل ثبت نام دارند.

چهار نفر دیگر هم فرم ثبت نام را دریافت کرده‌اند اما هنوز مدارک خود را به دبیر مجمع ارائه نکرده‌اند.

اسامی نفراتی که ثبت نام کرده اند به شرح زیر است:

افشین داوری(سرپرست پیشین فدراسیون دوچرخه سواری و کارمند وزارت ورزش)، حیدر سلیمانی کتابی، عبدالرحمان قاسمی ( رقیب محمود رشیدی در انتخابات پیشین فدراسیون)، حمیدرضا پارسایی منش، محمدرضا صانعی و محمد بابایی (مدیر کل اسبق ورزش و جوانان گیلان)

بهمن محمدرضایی رییس سابق فدراسیون اسکیت که در انتخابات این فدراسیون شرکت نکرد به همراه علی علی عسگری ملی پوش سابق دوچرخه سواری، بیدکی کارمند فدراسیون دوچرخه سواری در زمان مدیریت امیررضا واعظ آشتیانی و فرهنگ شادنیا دبیر پیشین فدراسیون دوچرخه سواری نیز فرم گرفته‌اند اما هنوز مدارکی تحویل نداده‌اند.

پیش بینی می شود رسول هاشم کندی سرپرست فعلی فدراسیون نیز چهارشنبه ثبت نام کند که در این صورت طبق اعلام وزارت ورزش برای فدراسیون سرپرست تعیین می شود و باید دید اتحادیه جهانی به این مسئله ایراد می گیرد یا خیر.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار