تلاش دوباره پرسپولیس برای راضی کردن دیاباته


تلاش دوباره پرسپولیس برای راضی کردن دیاباته

در شرایطی که شیخ دیاباته مشکلات خانوادگی را مانعی برای بازگشت به فوتبال ایران و این‌بار حضور در پرسپولیس مطرح کرده، این باشگاه امیدوار به ادامه مذاکره و راضی کردن این مهاجم است.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس بعد از جذب یورگن لوکادیا اکنون امیدوار است با نظر یحیی گل محمدی دومین مهاجم خود را نیز جذب کرده تا از این طریق با خط هجومی قدرتمندی فصل را ادامه دهد.

این باشگاه امیدوار بود با شیخ دیاباته مهاجم اسبق استقلال که فصل گذشته در جمع شاگردان استراماچونی در الغرافه قطر حضور داشت به توافق دست یابد. مهاجمی که از ابتدای نقل و انتقالات بحث انتقالش به پرسپولیس شکل گرفته بود و حتی گفته می‌شد که کاملا راضی است.

اکنون بعد از انتقال لوکادیا به پرسپولیس و در شرایطی که به نظر می‌رسد جذب شیخ دیاباته نیز با توجه به مذاکرات غیررسمی قبلی بدون مشکل به سرانجام برسد، این مهاجم اهل مالی مشکلات خانوادگی را مانعی برای بازگشت خود به فوتبال ایران اعلام کرده است.

با این حال باشگاه پرسپولیس امیدوار است با توجه به شروع لیگ برتر و زمان کمی که برای هماهنگی‌ها وجود دارد، رضایت این بازیکن را نیز جلب کرده و مسیر انتقال او را به پرسپولیس فراهم سازد. باید دید در نهایت طرفین به نتیجه مدنظر در این راه خواهند رسید یا پرسپولیس باید به دنبال گزینه دیگری برای تقویت خط حمله خود باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس