کلاهبرداری میلیاردی از خانواده یک زندانی / 2 مرد شیاد خود را نفوذی معرفی کرده بودند


کلاهبرداری میلیاردی از خانواده یک زندانی / 2 مرد شیاد خود را نفوذی معرفی کرده بودند

حئادث رکنا: ۲ کلاهبردار که با ادعای اعمال نفوذ در دستگاه های انتظامی و قضایی اقدام به دریافت ۱۱ میلیارد ریال از خانواده یکی از متهمان کرده بودند توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این استان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش رکنا، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی البرز روز سه شنبه اظهار داشت: در پی ارجاع یک پرونده کلاهبرداری با ادعای اعمال نفوذ در دستگاه های انتظامی و قضایی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این استان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌های اولیه ماموران نشان داد که این افراد با ادعای اینکه در دستگاه های انتظامی و قضایی دارای نفوذ هستند مبلغ ۱۱ میلیارد ریال را از خانواده یکی از متهمان دریافت و متواری شدند.

وی خاطرنشان کرد: پس از ارجاع پرونده بلافاصله اقدامات اطلاعاتی و پلیسی آغاز و مخفیگاه متهمان پرونده در استان تهران شناسایی و با دریافت نیابت قضایی ماموران به آنجا اعزام و در ۲ عملیات جداگانه دستگیر شدند.

سردار محمدیان با اشاره به اعتراف متهمان به دریافت ۱۱ میلیارد ریال برای اعمال نفوذ در یک پرونده گفت: متهمان پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!