جمعه آینده، روز بسیج عمومی برای حمایت از اسرا است


جمعه آینده، روز بسیج عمومی برای حمایت از اسرا است

کمیته عالی اضطراری اسرا در زندان‌های رژیم صهیونیستی طی بیانیه‌ای اعلام کرد که جمعه آینده، روز بسیج عمومی برای حمایت از اسرا است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «مرکز اطلاع رسانی فلسطین»، کمیته عالی اضطراری اسرا در زندان‌های رژیم صهیونیستی طی بیانیه‌ای اعلام کرد که جمعه آینده، روز بسیج عمومی برای حمایت از اسرا است.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، در این بیانیه آمده است که سازمان زندان‌های صهیونیستی به تلاش‌های خود برای در هم شکستن عزم و اراده و وحدت اسرا در داخل زندان‌ها از طریق اقدامات خودسرانه که آخرین نمونه آن جابجایی گسترده اسرای محکوم به حبس ابد بود، ادامه می‌دهد تا اینگونه پایداری اسرا را در هم شکسته و بر شکست بزرگ خود در ممانعت از فرار 6 اسیر فلسطینی از زندان جلبوع در سال گذشته سرپوش بگذارد.
این کمیته بیان کرد که با نزدیک شدن به زمان اعتصاب غذای سراسری اسرا که از ابتدای سپتامبر خواهد بود، این موارد را مورد تاکید قرار می‌دهیم:
نخست: در نبردهای ما با سازمان زندان‌های صهیونیستی چیزی به اسم نبرد اصلی وجود ندارد و مادامی که اشغالگری وجود داشته باشد، ما نیز با آن مقابله خواهیم کرد.
دوم: هرگز اجازه نمی‌دهد سازمان زندان‌ها و زندانبانان اسرائیلی برای ما تعیین تکلیف کنند و خواسته خود را بر ما تحمیل کنند و امروز نیز با تکیه بر وحدت ملی و ایستادن پشت رهبری یکپارچه ملی اجازه چنین کاری را نخواهیم داد.
سوم: پس از توکل بر خدا، چشم انتظار حمایت و پشتیبانی ملت و جریان‌های پویای آن هستیم و بر همین اساس روز جمعه آینده باید روز بسیج عمومی برای حمایت از اسرا از طریق اختصاص خطبه‌های نماز جمعه به موضوع اسرای آزادی و درگیری با اشغالگران اسرائیلی در سرتاسر اراضی فلسطینی باشد.
چهارم: به تحرکات و اعتصاب غذای خود ـ در صورت آغاز آن ـ تا تحقق تمامی خواسته‌هایمان ادامه می‌دهیم، رنج و محنت‌های ما تنها با آزادی پایان می‌یابد و تلاش برای تحقق این مهم وظیفه عموم ملت فلسطین و مقاومت است.
پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | جاری شدن سیل در بهاباد یزد