ناکارآمدی مدیران، بدتر از حقوق‌های نجومی


بانکداری ایرانی- رییس سازمان ملی بهره‌وری ایران اعلام کرد که در سنوات گذشته درباره موضوع حقوق‌های نجومی صحبت‌های بسیاری مطرح شد اما مهمتر از آن مدیران ناکارآمد هستند که آسیب بیشتری در زمینه بهره‌وری به یک مجموعه وارد می‌کنند. به گزارش ایسنا،...

بانکداری ایرانی- رییس سازمان ملی بهره‌وری ایران اعلام کرد که در سنوات گذشته درباره موضوع حقوق‌های نجومی صحبت‌های بسیاری مطرح شد اما مهمتر از آن مدیران ناکارآمد هستند که آسیب بیشتری در زمینه بهره‌وری به یک مجموعه وارد می‌کنند.

به گزارش ایسنا، میرسامان پیشوایی در نشست خبری امروز درباره ارایه اولین گزارش بهره‌وری شرکت‌های دولتی، در پاسخ سوال ایسنا درباره اینکه چرا مجموعه‌های دولتی در گزارش‌های خود، عملکردشان را با گذشته مقایسه می‌کنند و این چه مشکلاتی در حوزه بهره‌وری ایجاد می‌کند، اظهار کرد: این یک درد کهنه است که وقتی به عنوان مثال وزارت راه می خواهد گزارشی به مردم و رسانه‌ها بدهد، می‌گوید در سال گذشته، ۱۰۰۰ کیلومتر راه ساخته‌ایم. سوالی که در اینجا مطرح می‌شود این است که آیا مردم باید برای این عملکرد شما دست بزنند یا از آن انتقاد کنند؟

رییس سازمان ملی بهره‌وری ایران افزود: وقتی مشخص نیست که بر اساس برنامه چقدر راه باید ساخته می‌شد که ۱۰۰۰ کیلومتر ساخته شده است، یا آنکه وقتی نمی‌دانیم این 1000 کیلومتر باید با چقدر صرف منابع ساخته می‌شد، چگونه می‌توان ارزیابی مناسبی از عملکرد این مجموعه بدست آورد؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در