ناگفته‌های فرار آمریکا از افغانستان از زبان حاکمان 


ناگفته‌های فرار آمریکا از افغانستان از زبان حاکمان 

مجموعه «روایت فرار» از امروز به مدت ۱۰ روز ساعت ۱۷ روی آنتن شبکه سه می‌رود. 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجموعه «روایت فرار» از امروز سه‌شنبه ۳۱ مرداد ماه ۱۴۰۱ به مدت ۱۰ روز و به مناسبت ۹ شهریور ماه سالروز فرار آمریکا از افغانستان از ساعت ۱۷ به روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود و ساعت ۲۳:۳۰ بازپخش خواهد شد.
مجموعه «روایت فرار» مجموعه گفتگوهای چند ساعته تیم مستندساز ایرانی با حاکمان و سیاستمداران گذشته و حال افغانستان است که روایتی از بیست سال اشغال این کشور توسط آمریکا و حامیانش را به تصویر می‌کشد.
مجموعه «روایت فرار» به تهیه‌کنندگی مصطفی شوقی با همراهی «علیرضا عینالو» در مقام مجری در روزهای گذشته در کابل پایتخت افغانستان تولید شده و قرار است به مناسبت ۹ شهریور ماه سالروز فرار نیروهای آمریکایی از افغانستان پخش گردد.
در این مجموعه با افرادی همچون حامد کرزی رئیس‌جمهور اسبق، گلبدین حکمتیار رهبر حزب اسلامی، ذبیح‌الله مجاهد سخنگوی حکومت طالبان، جعفر مهدوی نماینده سابق پارلمان، عبدالطیف نظری معاون وزیر اقتصاد طالبان و چند چهره سرشناس افغانستان گفتگوهای مفصلی پیرامونی چرایی سقوط حکومت جمهوری و فرار آمریکا از این کشور صورت گرفته است.
این مجموعه مستند در روزهای آینده پس از طی مراحل پس‌تولید آماده پخش خواهد بود که بخشی از آن به همین گفت‌گوها اختصاص دارد.
مجموعه «روایت فرار» تهیه شده در خانه مستند و به سفارش موسسه هنری رسانه‌ای موج است.

ناگفته‌های فرار آمریکا از افغانستان از زبان حاکمان 

۵۷۲۴۴

کد خبر 1665268

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند