شیائومی نوت بوک پرو 120G با پردازنده نسل دوازدهمی اینتل در راه است


شیائومی نوت بوک پرو 120G با پردازنده نسل دوازدهمی اینتل در راه است

شیائومی نوت بوک پرو 120G با قیمت اقتصادی، پردازنده‌های نسل دوازدهمی اینتل و ظاهری زیبا با وزن و ضخامت کم در راه ورود به بازار است.شیائومی به زودی لپ تاپ جدیدی را وارد بازار هند می‌کند. این لپ تاپ که شیائومی نوت بوک پرو 120G نام دارد، امروز به صورت...

شیائومی نوت بوک پرو 120G با قیمت اقتصادی، پردازنده‌های نسل دوازدهمی اینتل و ظاهری زیبا با وزن و ضخامت کم در راه ورود به بازار است.

شیائومی به زودی لپ تاپ جدیدی را وارد بازار هند می‌کند. این لپ تاپ که شیائومی نوت بوک پرو 120G نام دارد، امروز به صورت رسمی معرفی شده و به برخی از امکانات و مشخصات فنی آن اشاره شده است.

به نقل از شیائومی، این لپ تاپ از یک نمایشگر با رزولوشن 2.5K برخوردار بوده و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی دارد. به نظر می‌رسد عبارت “120G” در نام این محصول هم به همین مورد اشاره داشته باشد. از آنجا که این لپ تاپ مدرن است، بنابراین انتظار می‌رود که به پردازنده‌های نسل دوازدهمی اینتل مجهز باشد.

شیائومی در یک عکس تبلیغاتی این مورد را هم تأیید کرده است. و البته نسخه قدرتمندتر این لپ تاپ، با یک کارت گرافیک مستقل عرضه خواهد شد که البته فعلاً نامش مشخص نیست.

با توجه به رندرهای منتشر شده، مشخص است که این لپ تاپ شباهت زیادی با لپ تاپ‌های Mi Notebook Pro و Mi Notebook Ultra سال گذشته دارد. این لپ تاپ بدنه‌ی فلزی دارد و ضخامت و وزن آن هم پایین است. در نهایت باید به حضور یک پورت تاندربولت (بر بستر USB Type-C)، یک پورت HDMI فول سایز و یک جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: لپ تاپ شیائومی بوک پرو ۲۰۲۲ با پردازنده نسل دوازدهمی اینتل و نمایشگر OLED معرفی شد

تا چند روز آینده که این لپ تاپ وارد بازار شود، جزئیات کامل‌تری از آن به دست ما خواهد رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم رقص ایرانی شاهرخ خان با آهنگ هایده ! / از ایرانی ها بهتر می رقصه !