کپی استقلال از روی دست پرسپولیس!


کپی استقلال از روی دست پرسپولیس!

پائولو میگوئل دوس که یک مربی جوان به حساب می آید در باشگاه های بوآویشتای پرتغال و التعاون عربستان کار کرده است

کپی استقلال از روی دست پرسپولیس!

به گزارش راهبرد معاصر؛ زمانی که پرسپولیس با برانکو تند تند قهرمان می شد و جام ها را یکی پس از دیگری به خانه می برد همه از یک مربی به عنوان عامل موفقیت تیم یاد می کردند. آن مربی کسی نبود جز مارکو مربی بدنساز که گاهی بازیکنان پرسپولیس از فرط خستگی به او حمله و برخورد فیزیکی می کردند تا قدری از دق و دلی خود به خاطر فشار تمرینات بدنسازی را روی او خالی کنند.

با این حال بازیکنان پرسپولیس از حضور این مربی در کادر فنی تیم خرسند بودند چرا که بر این عقیده بودند بدنسازی مارکو به آنها کمک می کند همیشه در جریان فصل بدن ایده آلی داشته باشند. به نظر می رسد مربی بدنساز استقلال که یک خارجی است در حال زنده کردن نام مارکو در فوتبال باشگاه ایران است.

مهدی مهدوی پور یکی از بازیکنان کلیدی باشگاه استقلال در مورد سختی کار با پائولو میگوئل دوس سانتوس مربی بدنساز استقلال می گوید: «ما بدنسازی سختی را پشت سر گذاشتیم که سنگین‌ترین بدنسازی دوران عمر فوتبالی من تا الان بود. هنوز هم به اصطلاح بدن‌های ما رها نشده است تا به بهترین فُرم برسیم. نیاز به زمان داریم تا بدن‌ها شکل آرمانی و ایده‌آلی پیدا کند و بازیکنان بهترین عملکرد را داشته باشند. بنابراین هنوز بدنسازی تأثیر خودش را دارد و امیدواریم در ادامه فصل وضعیت‌مان بهتر شود.»

پائولو میگوئل دوس سانتوس (مربی بدنساز) که یک مربی جوان به حساب می آید در باشگاه های بوآویشتای پرتغال و التعاون عربستان کار کرده است و استقلال سومین باشگاه حرفه ای او محسوب می شود و بدون شک در آینده مصاحبه های مهدی مهدوی پور در مورد مربی بدنساز استقلال تکرار خواهد شد و به نظر می رسد آبی ها هم یک مربی بدنساز خود پیدا کرده اند./ خبرورزشی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس به عکس از زیباتر شدن طناز طباطبایی در گذر زمان ! / خانم بازیگر چی بود و حالا طلای ی...