تمام مسئولان برای جذب گردشگر تلاش کنند


تمام مسئولان برای جذب گردشگر تلاش کنند

قشم - امام جمعه شهرستان قشم گفت: تمام مسئولان برای جذب گردشگر تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی عصر سه شنبه در نشست معاون قضایی دادستان کشور با مدیران منطقه آزاد قشم اظهار کرد: تمامی مدیران و مسئولان جزیره قشم باید با فعالیت فرهنگی در جهت جذب گردشگر با احترام به فرهنگ ساکنان جزیره تلاش کنند.

حجت الاسلام حاجبی ادامه داد: خوشبختانه مدیریت جدید منطقه آزاد قشم در این حوزه عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته و طی ماه های گذشته شاهد برگزاری جشنواره های سالم، خانوادگی و به دور از گناه بوده ایم.

وی ادامه داد: پاسخ به مطالبات حقیقی وظیفه مدیران و مسئولان است، اما اگر مطالبات به هوچی گری در فضای مجازی تبدیل شود، دیگر نتیجه ای به دنبال نخواهد داشت.

امام جمعه شهرستان قشم در پایان اجرای طرح جلوگیری از وقوع جرم در پرتو مسجد را برنامه ای مفید در حوزه شناسایی آسیب های اجتماعی، و برنامه ریزی برای فعالیت های فرهنگی با هدف کاهش ارتکاب جرم و پرونده های کیفری دانست.

تلاش منطقه آزاد برای ایجاد توسعه متوازن در قشم

در بخش دیگری از این جلسه امام جمعه اهل سنت قشم گفت: در دولت انقلابی و مردمی آیت الله رییسی و در دوره مدیریت دکتر فتح الهی در منطقه آزاد قشم شاهد تلاش و اقدامات زیرساختی بزرگی در راستای توسعه متوازن جزیره هستیم.

شیخ عبدالرحیم خطیبی ادامه داد: حل چالش آب، احداث محورهای مواصلاتی و جاده های استاندارد در سطح جزیره و همچنین موضوع مسکن جوانان، سه مطالبه قدیمی مردم قشم بود که خوشبختانه در این دوره در حال اجراست.

وی در پایان ضمن تقدیر از فعالیت های دستگاه قضا در شهرستان قشم، خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی در شهرستان ضمن حمایت از مردم، موضوع حفظ حقوق بیت المل را با جدیت پیگیری می کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !