تریلر جدید و جذاب سریال حلقه های قدرت را تماشا کنید (زیرنویس فارسی)


تریلر جدید و جذاب سریال حلقه های قدرت را تماشا کنید (زیرنویس فارسی)

تریلر جدید سریال حلقه های قدرت تصویر فوق‌العاده‌ای از Middle-Earth و گالادریل را به نمایش می‌کشد. تماشای این تریلر جذاب را با زیرنویس فارسی از دست ندهید.با این که نخستین قسمت از پیش درآمد سریال Game of Thrones، یعنی House of Dragon یکشنبه همین...

تریلر جدید سریال حلقه های قدرت تصویر فوق‌العاده‌ای از Middle-Earth و گالادریل را به نمایش می‌کشد. تماشای این تریلر جذاب را با زیرنویس فارسی از دست ندهید.

با این که نخستین قسمت از پیش درآمد سریال Game of Thrones، یعنی House of Dragon یکشنبه همین هفته به نمایش درآمد، اما به نظر می‌رسد آمازون قصد ندارد به این سریال فانتزی HBO مجال خودنمایی بدهد؛ چرا که همین امروز تریلر دیگری از سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power به نمایش درآمده و تصویر بهتری از سرزمین Middle-Earth را به تصویر می‌کشد.

تریلر جدید حلقه های قدرت در Middle-Earth در جریان است

تریلر جدید سریال حلقه های قدرت در حین عصر دوم میدل ارث به وقوع پیوسته و داستان آن هزاران سال پیش از ماجرای داستان ارباب حلقه‌ها در جریان است. برای نگارش فیلمنامه این سریال بخش‌هایی از کتاب Silmarillon نویسنده سه‌گانه ارباب حلقه‌ها، جی آر آر تالکین، به عنوان منبع الهام انتخاب شده است. با این حال بسیاری از شخصیت‌ها و خطوط داستانی این مجموعه کاملا جدید هستند.

داستان این سریال پیرامون به قدرت رسیدن سائورون و ساخت حلقه های قدرت است که زمینه‌ساز نگارش داستان محبوب ارباب حلقه ها شده است. در سوی دیگر ماجرا هم گالادریل (با بازی مورفید کلارک) قرار دارد که سعی دارد به هم‌نوعانش بفهماند که اتفاقاتی ناخوشایند در سرزمین میانی در حال رخ دادن است. جزئیات بیشتر این سریال در تریلر زیر قابل مشاهده است:

پیش از این نقدهای زیادی به سریال حلقه های قدرت آمازون و خصوصا بودجه سرسام‌آور پانصد میلیون دلاری آن وارد شده بود. با این وجود به نظر می‌رسد این سرمایه‌گذاری آمازون کاملا به ثمر خواهد نشست؛ چرا که سریال The Rings of Power فوق‌العاده به نظر می‌رسد!

سریال حلقه های قدرت در تاریخ 11 شهریور بر روی سرویس Prime Video قرار خواهد گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) هشت حقیقت جالب در مورد اژد‌های کومودو