کلاهبرداران اعزام به سفر زیارتی به چنگ پلیس افتادند


عاملان کلاهبرداری با عنوان اعزام به سفر زیارتی مشهد مقدس در کهنوج دستگیر شدند. به گزارش خراسان، جانشین انتظامی شهرستان کهنوج بیان کرد : به دنبال شکایت چند شهروند کهنوجی در جنوب کرمان مبنی بر این که فرد یا افرادی در شبکه‌های اجتماعی اقدام...

عاملان کلاهبرداری با عنوان اعزام به سفر زیارتی مشهد مقدس در کهنوج دستگیر شدند.

به گزارش خراسان، جانشین انتظامی شهرستان کهنوج بیان کرد : به دنبال شکایت چند شهروند کهنوجی در جنوب کرمان مبنی بر این که فرد یا افرادی در شبکه‌های اجتماعی اقدام به کلاهبرداری با عنوان اعزام آنان به مشهد مقدس با پرداخت ۴۵۰ هزار تومان و تامین سایر هزینه‌ها از طریق افراد خیر می‌کنند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

سرهنگ محمدرضا بیلری اظهار کرد: در این زمینه نیروهای پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی شهرستان کهنوج پس از انجام تحقیقات تخصصی در فضای مجازی هویت چند نفر از متهمان مرتبط با این کلاهبرداری‌ها را شناسایی کردند و دست بند قانون را به دست های آنان زدند. وی افزود:این متهمان به این شیوه از ۲۰ شهروند کلاهبرداری کردند.

وی به مردم توصیه کرد:از اعتماد بی جا و بی دلیل به افراد ناشناس که در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی وعده‌های وسوسه انگیز می‌دهند خودداری و در صورت مواجهه با این گونه موارد حتما تحقیق و بررسی‌های لازم را لحاظ کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس