افزایش 29 درصدی دستگیری سارقین در بهارستان


افزایش 29 درصدی دستگیری سارقین در بهارستان

بهارستان- فرمانده انتظامی بهارستان گفت: سرقت در پنج ماه نخست سالجاری شش درصد کاهش داشته است و توفیقات پلیس در دستگیری سارقین ۲۹ درصد رشد را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدرضا علیزاده عصر سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به دستگیری ۷۳۹ نفر از اراذل و اوباش اظهار کرد: ۷۳۲ قبضه سلاح سرد در پنج ماه اخیر از برهم زنندگان نظم عمومی جامعه کشف شد.

وی به دستگیری ۵۸۳ خرده فروش مواد مخدر اشاره کرد و افزود: ۱۰ قاچاقچی مواد مخدر در بهارستان توسط پلیس دستگیر و ۸۴۷ معتاد متجاهر جمع آوری و تحویل کمپ بازپروری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان با بیان اینکه در پنج ماه اخیر سال جاری بیش از ۳ هزار فقره سرقت کشف شده است تصریح کرد: لوازم و محتویات خودرو بیشترین آمار سرقت را در بهارستان به خود اختصاص داده است.

علیزاده در ادامه به کشف ۱۴۰۰ مورد سرقت لوازم خودرو اشاره کرد و گفت: سرقت در پنج ماه نخست سال جاری ۶ درصد کاهش داشته است و توفیقات پلیس در دستگیری سارقین ۲۹ درصد رشد را نشان می‌دهد.

وی به کاهش ۲۰ درصدی قاپ زنی و موبایل قاپی نسبت مشابه سال گذشته اشاره کرد و افزود: ۴۶۱ فقره موبایل قاپی توسط پلیس کشف و ۳۰۷ نفر در این رابطه دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی بهارستان به کشف ۵۴۱ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی اشاره و تصریح کرد: ۱۵۹ سارق در این رابطه دستگیر و تمامی خودروهای سرقتی تحویل مال باخته‌گان شدند.

علیزاده با بیان اینکه ۱۹۰ سارق منزل دستگیر در بهارستان دستگیر شدند گفت: ۴۱۴ فقره انواع سرقت در سال گذشته در بهارستان رخ داده بود که این آمار در سال جاری به ۸۹ فقره رسیده است و کاهش چشمگیری را در این حوزه شاهد هستیم نشان از تلاش شبانه روزی پلیس است.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان در پایان به کشف ۳۰۰ فقره موبایل قاپی از دو سارق اشاره و خاطرنشان کرد: بیشترین سرقت موبایل از داخل خودروها بوده است که شگرد برخی باندهای موبایل قاپ است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معافیت معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه