تکمیل 80 درصد از پروژه گلدسته شمال شرقی آستان مقدس کاظمین


تکمیل 80 درصد از پروژه گلدسته شمال شرقی آستان مقدس کاظمین

آستان مقدس کاظمین از اتمام کار ۸۰ درصد از پروژه عمرانی گلدسته شمال شرقی این آستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الجوادین، آستان مقدس کاظمین در چارچوب پروژه های مهندسی و خدماتی مستمر برای ادامه کارهای عمرانی و حفظ بافت معماری و سنتی و بناهای شهری تلاش می کند.

برهمین اساس، کادر فنی و مهندسی در بخش امور مهندسی آستان مقدس کاظمین با همکاری بنیاد بازسازی عتبات مقدس الکوثرو با پیگیری دقیق و نظارت مستقیم دکتر حیدر حسن الشمری، دبیرکل آستان مقدس کاظمین، کار خود در پروژه گلدسته شمال شرقی را ادامه م دهند.

مهندس مهدی مجید حمید، مدیر واحد نظارت و اجرا در گفتگو با سایت حرم مطهر کاظمین درباره ماهیت این کارها گفت: پس از اتمام مراحل ساخت و بررسی در بدنه گلدسته، کادر فنی، روند طلاکاری و روکش کردن و نصب کاشی در اندازه ها و اشکال مختلف را با دقت بسیار بالا و براساس طرح های مصوب و تکیه بر روش آبکاری با رعایت حفظ عناصرقدیمی موجود در نمای گلدسته ادامه می دهند. به طوری که نزدیک به 80 درصد از این کار تکمیل شده است.

وی ادامه دارد: کارهای فنی دیگری برای سیستم های فنی توسط طرف های پشتیبان انجام می شود. این طرف ها عبارت از بخش مهندسی میکانیکی، بخش مهندسی برق، بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات، بخش نظارت و کنترل الکترونیک، واحد صدا، واحد نجاری و آلومینیوم و واحد کار است.

حمید تاکید کرد: این پروژه در بازه زمانی تعیین شده و مطابق با استانداردهای مهندسی و فنی درحال پیشرفت است و در سه ماه آینده به پایان می رسد.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس