دومین نشست سراسری مشاوران کلانتری‌ها کلید خورد/ حضور وبیناری 655 روحانی


دومین نشست سراسری مشاوران کلانتری‌ها کلید خورد/ حضور وبیناری 655 روحانی

دومین نشست سراسری مشاوران و کارشناسان دینی در کلانتری‌ها امروز با حضور ۶۶۵ نفر از روحانیون مستقر در کلانتری‌های هدف به صورت وبینار در ستاد عقیدتی سیاسی فراجا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، دومین نشست سراسری مشاوران و کارشناسان دینی در کلانتری‌ها با حضور حاج آقا حسینی بوشهری، حاج آقا اعرافی، حاج آقا کعبی و سید علیرضا ادیانی ریاست عقیدتی سیاسی فراجا و حضور۶۶۵ نفر از روحانیون مستقر در کلانتری‌های هدف به صورت وبینار در ستاد عقیدتی سیاسی فراجا برگزار شد.

* وقتی فردی در کلانتری به داد مظلومی می‌رسد این خدمت، ارزش مضاعف دارد

آیت الله علیرضا اعرافی عضو مجلس خبرگان و مدیر حوزه‌های علمیه در این نشست سراسری به نقش روحانیون در کلانتری‌ها اشاره و اظهار داشت: اقدام روحانیت وقتی ارزش مضاعف پیدا می کند که از ویژگی هایی چون اخلاص، اتقان و صحت و درستی، اقدام به موقع، سخت بودن عمل و تحمل مشکلات برخوردار باشد.

وی گفت: ارائه خدمت وقتی فردی در شرایط سخت و اضطرار است ارزش کار را مضاعف می کند(وقتی فردی در کلانتری به داد مظلومی می‌رسد این اقدام ارزش مضاعف دارد)؛همچنین وقتی عمل انسان آثار بهتری داشته و بقا و آثار عمل بیشتر باشد مسلما ارزش کار بیشتر می شود.

آیت الله اعرافی تصریح کرد: نوع خدمت هم فرق می کند؛ وقتی خدمت معنوی، روحی و فرامادی است و یک روحانی هدایت الهی و راهنمایی افراد را به معنویت برعهده دارد که این خدمت غیر قابل وصف است.

عضو مجلس خبرگان به فعالیت حدود ۱۰ هزار طلبه در ستاد کرونا در صحنه خدمت پرداخت و تصریح کرد: برخی حضور روحانیت را در نهادها نفی می کنند اما حضور نهادی روحانیت در فعالیت‌های سازمانی و نهادی در دستگاههای مختلف لشگری و کشوری با رعایت کمال دقت و شرایط لازم، اقدام خوبی است.

وی افزود: دوستانی که در کلانتری ها فعالیت دارند باید بدانند که درست است ناجا مظهر اقتدار است اما ادبیات آنها باید هدایت‌گری و ارشاد داشته باشد.

آیت الله اعرافی آسیب های موجود در این زمینه را توقف در رشد علمی، احساس روزمرگی، رفاقت و رقابت ناصحیح،نقد نا پذیری و مشورت ناپذیری دانست.

وی اظهار امیدواری کرد که ما -روحانیون- خدمتگزاران واقعی برای انقلاب باشیم.

مدیر حوزه‌های علمیه خاطرنشان کرد: سلامت اداری، جلب رضایت و اتقان کار در دستگاه های اداری بازتاب زیادی داشته و خدمت به مردم و انقلاب در واقع خدمت به همه بشریت است.

این خبر در حال تکمیل است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند