شیک ترین بوت های زنانه پاییز امسال کدام‌ها هستند؟


شیک ترین بوت های زنانه پاییز امسال کدام‌ها هستند؟

اگر شما هم از طرفداران استفاده از بوت در استایل خود هستید، این مقاله را از دست تا شیک ترین بوت های زنانه را که می‌توانند استایلتان را کاملا متفاوت و جذاب کنند، به شما معرفی کنیم.

شیک ترین بوت های زنانه پاییز امسال کدام‌ها هستند؟
در سال‌های اخیر استفاده از بوت در استایل‌های زنانه و حتی مردانه دیگر مختص به پاییز و زمستان نیست. برخی نیم‌بوت‌ها و چکمه‌ها با برخی استایل‌های بهاره و تابستانه نیز جور درمی‌آیند و ظاهری متفاوت به استایل شما می‌بخشند. در ادامه قصد داریم تا شما را با متفاوت‌ترین و شیک ترین بوت های زنانه آشنا کنیم.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید اینترنتی کفش، یک انتخاب خوب بدون نگرانی

شیک ترین بوت های زنانه پاییز امسال کدام‌ها هستند؟
یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید هنگام استفاده از بوت‌ها به آن توجه کنید، این است که کدام نوع بوت با کدام استایل و سبک لباس می‌تواند همخوانی داشته باشد. توجه به این نکته مهم باعث می‌شود تا استایلی متفاوت و در عین حال جذاب را با بوت‌های عزیز خود دست و پا کنید. اولین قدم برای این کار این است که انواع مدل‌های بوتی را که امسال ترند شده‌اند و می‌توان گفت جزو شیک ترین بوت های زنانه هستند، بشناسید و براساس استایل خود از بین آن‌ها مناسب‌ترین را انتخاب کنید.

پیشنهاد ویژه نی نی بان: فواید یائسگی، پیش به سوی زندگی بهتر

معرفی ۶ تا از شیک ترین بوت های زنانه


شیک ترین بوت های زنانه پاییز امسال کدام‌ها هستند؟
در این بخش قصد داریم تا ۶ تا از شیک ترین بوت های زنانه را که برای پاییز و زمستان ۲۰۲۲ ترند شده‌اند، به شما معرفی کنیم. آشنایی با مدل‌ها ترند بوت به شما کمک می‌کند تا برای پاییز و زمستان پیش رو استایل به روز و متفاوتی داشته باشید.

۱.بوت های بلند تا زانو


شیک ترین بوت های زنانه پاییز امسال کدام‌ها هستند؟
اگر به دنبال مدلی از بوت هستید که هیچ وقت قدیمی نشود و همیشه بتوان آن را با استایل‌های مختلف ست کرد، باید بگوییم که بهترین انتخاب، بوت های بلند هستند. این بوت ها را هم می‌توان در مهمانی‌ها با دامن کوتاه چرمی یا جیر پوشید و هم می‌توان برای استایل‌های فضای باز روی شلوار یا جوراب شلواری کشید. این چکمه‌ها دستتان را برای هر استایلی باز می‌گذارند و با اکثر استایل‌ها همخوانی دارند.

مطالب پیشنهادی: چگونه یک استایل زمستانی شیک داشته باشیم؟

۲.بوت‌های Lug-Sole

این مدل چکمه‌ها کفه‌های پهنی دارند و حالتی اسپرت به استایل شما می‌بخشند. در پاییز و زمستان سال گذشته این نوع از بوت‌ها یکی از پرطرفدارترین‌ها بودند. این را می‌شد از استایل‌های در خیابان‌ها مشاهده کرد. تقریبا از هر ۵ نفر حداقل یک نفرشان این بوت‌ها را به پایشان کرده بودند و می‌توان دید که با استایل‌های مختلفی ست شده بود.

شیک ترین بوت های زنانه پاییز امسال کدام‌ها هستند؟
این بوت‌ها به هر لباس و استایلی که فکرش را کنید، می‌آیند. از شلوارک و دامن کوتاه گرفته تا شلوار، جین و حتی دامن‌های ماکسی، این بوت‌ها در کنار همه این استایل‌ها می‌درخشند و آن را زیباتر می‌کنند.

بیشتر بخوانید: استایل پاییزی مردانه، آلبوم مد روز کژوال ۲۰۲۱

۳.بوت‌های Combat یا رزمی


شیک ترین بوت های زنانه پاییز امسال کدام‌ها هستند؟
این نوع از بوت‌ها همان طور که از اسمشان پیداست کاملا شبیه بوت‌های سربازی هستند. این بوت‌ها در گذر زمان وارد دنیای مد و فشن شدند و طرفداران بسیاری نیز پیدا کردند. این بوت‌ها حس قدرت و جاه‌طلبی را در استایل شما نمایان می‌کند و معمولا در استایل‌های راحت و اسپرت می‌تواند ظاهر متفاوتی برایتان به ارمغان آورد. این نوع بوت‌ها هم به صورت ساق بلند و هم نیم‌بوت توسط برندهای مطرح دنیا تولید شده‌اند. این دیگر انتخاب با شماست که کدام نوع از این بوت‌ها را بیشتر ترجیح می‌دهید.

پیشنهاد ویژه نی نی بان: قهوه با مغز چه میکند؟ فِرِش و شاداب

۴.بوت‌های پلتفرم


شیک ترین بوت های زنانه پاییز امسال کدام‌ها هستند؟
بوت‌های پلتفرم اولین بار در سال ۱۹۷۰ به دنیای مد و فشن راه یافتند و بیشتر، آن‌ها را در پای ستاره‌های راک می‌شد دید. ظاهر این بوت‌ها کمی متمایز هستند و پاشنه‌های بلند و پهن آن‌ها نظر هرکسی را به خود جلب می‌کند. به همین دلیل ممکن است خیلی‌ها از خرید این نوع بوت‌ها صرف نظر کنند. اما اگر دوست دارید استایلی متمایز و شبیه به ستاره‌های راک داشته باشید، این بوت‌ها همان چیزی است که می‌خواهید.

مطالب پیشنهادی: استایل پاییزی دخترانه، 11 مدل ترند امسال

۵.بوت‌های پنجه مربعی


شیک ترین بوت های زنانه پاییز امسال کدام‌ها هستند؟
کفش‌های پنجه مربعی یکی از ترندهای سال ۲۰۲۲ بود که در کفش‌های بهاره و تابستانی امسال زیاد دیده می‌شد. حالا این مدل پنجه مربعی برای بوت‌های امسال نیز یک ترند محسوب می‌شود. این بوت‌ها بیشتر برای افرادی که علاقه دارند استایلی کاملا به روز و در عین حال متمایز داشته باشند، مناسب است. اگر می‌خواهید بوتی بخرید که چند سال آینده نیز از آن استفاده کنید و از مد نیفتد، این بوت مناسب شما نخواهد بود زیرا ممکن است سال آینده از فهرست بوت‌های ترند خارج شود.

بیشتر بخوانید: 5 استایل به همراه شلوار جین مردانه

۶.بوت‌های Wet Weather


شیک ترین بوت های زنانه پاییز امسال کدام‌ها هستند؟
این بوت‌ها همان طور که از اسمشان پیداست، بوت‌هایی مناسب هوای بارانی و خیابان‌های خیس هستند. این بوت‌ها را در سال‌های گذشته بیشتر در خط تولید بوت‌های بچه‌گانه می‌شد دید. اما خوشبختانه این بوت‌های بانمک با رنگ‌های شاد وارد دنیای بزرگسالان نیز شدند و طرفداران بسیاری پیدا کردند. این بوت‌ها به دلیل جنس پلاستیکی‌شان کاملا پاها را از خیس شدن در روزهای بارانی محافطت می‌کنند و به دلیل تنوع رنگ بالایی که دارند، در هر استایلی جای خود را باز می‌کنند.

پیشنهاد ویژه نی نی بان: مدیریت بحران نوجوانی، غمت نباشه!

کلام آخر


شیک ترین بوت های زنانه پاییز امسال کدام‌ها هستند؟
همیشه کفش‌ها در استایل، جایگاه متفاوت و حائز اهمیتی دارند و باید در انتخاب آن‌ها نهایت دقت را به خرج داد. بوت‌ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با برخی از شیک ترین بوت های زنانه که می‌توانند جانی تازه به استایلتان ببخشند، آشنا کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مد،لباس و پوشاک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...