خط تولید آیفون 14 قطعاً به هند می‌آید


خط تولید آیفون 14 قطعاً به هند می‌آید

اپل روی تولید آیفون در خارج از چین تمرکز کرده است و خط تولید آیفون 14 – iPhone 14 در هند کمی پس از چین شروع به کار می‌کند. در ادامه شاهد جزئیات باشید.با هرچه نزدیک‌تر شدن به رویداد رونمایی آیفون 14، طی چند وقت اخیر همه توجه‌ها به سمت آن جلب شده و...

اپل روی تولید آیفون در خارج از چین تمرکز کرده است و خط تولید آیفون 14 – iPhone 14 در هند کمی پس از چین شروع به کار می‌کند. در ادامه شاهد جزئیات باشید.

با هرچه نزدیک‌تر شدن به رویداد رونمایی آیفون 14، طی چند وقت اخیر همه توجه‌ها به سمت آن جلب شده و شایعه‌ها و گزارش‌های مختلف هیچ ناگفته‌ای از این گوشی پرچمدار جدید باقی نگذاشته‌اند. با توجه به گزارش‌های اخیر، اپل در 7 سپتامبر (16 شهریور) از نسخه جدید آیفون رسماً رونمایی خواهد کرد. در این بین بلومبرگ گزارشی درباره خط تولید آیفون 14 منتشر کرده است.

خط تولید آیفون 14 قطعاً به هند می‌آید

به گزارش بلومبرگ، اپل ممکن است آیفون 14 را امسال خیلی زودتر در هند تولید کند. منابع آگاه مدعی شده‌اند که این شرکت بزرگ آمریکایی تولید این گوشی جدید را با همکاری «فاکس‌کان» (Foxconn) در کارخانه مونتاژ آن در حوالی شهر چنای هند بالا خواهد برد. با این حال، فاکس‌کان نمی‌تواند همزمان با چین تولید آیفون جدید را در هند شروع کند چون در نهایت چالش‌هایی را برای زنجیره تامین به وجود می‌آورد.

از این رو، خط تولید آیفون جدید در هند دو ماه پس از آغاز تولید در چین کلید خواهد خورد و اولین دسته از گوشی‌های آیفون 14 تولید هند احتمالاً اواخر اکتبر یا اوایل نوامبر آماده خواهد شد. زمزمه‌هایی به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه اپل فستیوال دیوالی را برای عرضه گوشی پرچمدار تازه خود در نظر گرفته است. این فستیوال از 24 اکتبر (2 آبان) آغاز می‌شود.

خط تولید آیفون 14 قطعاً به هند می‌آید

بلومبرگ می‌گوید که اپل به خاطر قرنطینه‌های پشت سر هم در چین و مشکلات این کشور با ایالات متحده آمریکا روی تولید محصولات خود در سایر کشورها تمرکز کرده است. اپل و فاکس‌کان همچنین در تلاش هستند تا فاصله تولید تا تحویل محصول به مصرف‌کننده را از 9 به 6 ماه کاهش بدهند.

بیشتر بخوانید: آیا اپل با آیفون ۱۴ پرو مکس بازار موبایل را در پاییز به لرزه در خواهد آورد؟

اپل خط تولید آیفون در هند را در سال 2017 افتتاح کرد. با وجود این، تولید این گوشی همیشه با 3 تا 6 ماه تاخیر بعد از معرفی صورت می‌گرفت. حالا اگر گزارش بلومبرگ صحت داشته باشد، کوپرتینویی‌ها بالاخره آیفون را امسال زودتر از قبل در هند به تولید می‌رسانند. به نظر شما کاربران گجت نیوز نسخه‌های 15 به بعد آیفون در مقیاس قابل توجهی خارج از چین تولید خواهد شد یا خیر؟

منبع :Gizmochina

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مزایای مهندسی معکوس در جنگ چیست؟