3 سریال کره ای 2022 که شاید تا بحال ندیده اید


ما ایرانی ها خاطرات بسیار زیادی از سریال های کره ای مانند افسانه جومونگ و جواهری در قصر داریم. این خاطرات هر سال در شبکه تماشا تجدید می شود و شاید برای برخی افراد، دیدن یک سریال کره ‌ای به صورت تکراری ملال آور شود. تصور بسیاری از افراد شاید این...

ما ایرانی ها خاطرات بسیار زیادی از سریال های کره ای مانند افسانه جومونگ و جواهری در قصر داریم. این خاطرات هر سال در شبکه تماشا تجدید می شود و شاید برای برخی افراد، دیدن یک سریال کره ‌ای به صورت تکراری ملال آور شود. تصور بسیاری از افراد شاید این باشد که سریال های کره ای تنها معطوف به ژانر تاریخی می شود و علت آن نیز نمایش سریال های تاریخی این کشور در تلویزیون کشورمان است. ولی صنعت ساخت سریال در این کشور در سالیان گذشته به قدری پیشرفت کرده که پربیننده ترین سریال نتفلیکس مربوط به کره می باشد. در این مقاله قصد داریم سه سریال کره ای که در سال ۲۰۲۲ پخش شده را معرفی کنیم.

سریال کسانی که قلب ‌های شیطان را می‌ خوانند (Those Who Read Hearts of Evil)

3 سریال کره ای 2022 که شاید تا بحال ندیده اید

این سریال در ژانر رازآلود و جنایی در سال ۲۰۲۲ پخش شد. بازیگران معروفی چون کیم نام جیل و کیم سونگ کیو در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند. این سریال در کشور کره با نام از میان تاریکی نیز شناخته می ‌شود و علت آن نیز برگرفته شدن داستان آن از رمانی با همین اسم است. سریال در مورد اولین فردی در کره است که ویژگی های شخصیتی و روانی تبهکاران را آنالیز می ‌کند که به آن پروفایلر می گویند. سریال در دورانی رخ می ‌دهد که هنوز کسی این شغل را به رسمیت نمی شناسد و به همین دلیل تحقیق در این مورد برای این فرد بسیار سخت و دشوار است. مطمئنا یکی از خوش ساخت ترین سریال ها در سال ۲۰۲۲ این سریال می باشد.

سریال کره ای اسپانسر (Sponsor)

3 سریال کره ای 2022 که شاید تا بحال ندیده اید

در میان بهترین سریال های کره ای در سال ۲۰۲۲، نام اسپانسر به چشم می خورد. بازیگرانی چون: لی جی-هون و هانگ چاعه یونگ در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند. این سریال درام و عاشقانه در مورد داستان عشقی بین دو زوج است که برای رسیدن به خواسته هایشان هر کاری را انجام می دهند. آن ها به دنبال یک اسپانسر هستند تا بتوانند خواسته هایشان را عملی کنند. کاراکتر های داخل سریال هر کدام یک هدف را دنبال می کند. یکی به دنبال انتقام است و دیگری به دنبال موفقیت و فرد دیگری می خواهد از فرزند خود حفاظت کند. این سریال با استقبال گسترده ای در سراسر جهان روبرو شده و داستان متفاوت آن گواه این موضوع می باشد.

سریال مانی هایست (Money Heist)

3 سریال کره ای 2022 که شاید تا بحال ندیده اید

برای دوستداران سریال اسپانیایی سرقت پول که چندی پیش فصل آخر آن نیز پخش شد، ساخت سریالی با همین اسم ولی در کشور کره بسیار جذاب و در عین حال عجیب بود. در اقدامی بسیار متفاوت، کارگردان معروف کره ای یعنی کیم هونگ سئون سریالی با نام سرقت پول و دارای خط داستانی نزدیک به نسخه سریال اسپانیایی را ساخته و در سال ۲۰۲۲ پخش گردید. تیم بازیگری بسیار قوی در این سریال سبب شد از همان روز های ابتدایی پخش، سریال در میان طرفداران محبوبیت کسب کند. سریال در مورد گروهی از سارقان است که می خواهند به رهبری فردی که به آن پروفسور می گویند یکی از بزرگترین سرقت های تاریخ را انجام دهند. این سریال بسیار هیجان انگیز برای فصل اول ساخته شده و در صورت تایید و استقبال بینندگان، فصل های بعدی آن نیز ساخته خواهد شد.

سخن پایانی

همانطور که در ابتدا گفته شد، صنعت ساخت سریال در کره در سال های گذشته پیشرفت بسیار زیادی کرده و هر ساله در بین پربیننده ترین سریال های دنیا، چند سریال کره ای نیز قرار می گیرد. ولی به علت اطلاعات کمی که ممکن است در مورد سریال های کره ای داشته باشید، از دیدن آن ها محروم شوید. به شما پیشنهاد می کنیم اخبار جدید ترین و پربیننده ترین سریال های ساخته شده در کشور کره در هر سال را، از بخش فیلم و سریال مجله اسنپ اکسپرس دنبال کنید تا بتوانید اوقات فراغت خود را با جذاب ترین سریال های ساخته شده در این کشور پر کنید. البته هم اکنون نیز سریال های کره ای در کشورمان طرفداران بسیار زیادی دارد و معمولاً در میان نوجوانان و جوانان تماشای این سریال ها رواج بیشتری پیدا کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فیلم و سریال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403