جامعه ایثارگران چشم و چراغ نیروهای مسلح هستند


جامعه ایثارگران چشم و چراغ نیروهای مسلح هستند

اردبیل-معاون منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: جامعه ایثارگران چشم و چراغ نیروهای مسلح هستند که با تمام وجود در برابر دشمنان این مملکت ایستادگی کردند و ما قدردان مجاهدت های آنان هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدجواد زاده‌کمند پیش از ظهر چهارشنبه با حضور در منزل خانواده شهید سبزعلی محمدی از شهدای مرزبانی کشور و جانباز روشن دل رضا صادق زاده ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل، اظهار کرد: جامعه ایثارگری چشم و چراغ نیروهای مسلح هستند.

وی افزود: شهدا، جانبازان و ایثارگران در راستای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی از بزرگترین سرمایه‌های خود گذشتند و با تمام وجود در برابر دشمنان این مملکت ایستادگی کردند.

معاون منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار شهادت یک وظیفه است، بیان کرد: تمام دستاوردهای این نظام و مملکت را مدیون خون شهدا، جانبازان و ایثارگران هستیم و وظیفه داریم فداکاری‌ها و رشادت‌های آنان را در بین آحاد مردم، بخصوص جوانان امروز و نسل‌های آینده ترویج داده و یاد و نام شهدا را زنده نگه داریم.

زاده‌کمند تصریح کرد: با گذشت چندین سال از جنگ‌ایران و عراق، دشمنان همچنان تلاش می‌کنند تا با ترفندهای مختلف به کشورمان ضربه وارد کنند و وظیفه ما در این جنگ امروزی که به عنوان جنگ نرم می‌توان از آن نام برد این است که وحدت و یکپارچگی خود را حفظ کنیم‌.

وی خاطرنشان کرد: امنیت امروز ما بر پایه خون شهداست و سربازان ما در تمام نقاط و مرز و بوم کشور به صورت شبانه روزی از خاک کشورمان حفاظت و پاسداری می‌کنند و ادامه دهنده راه شهدا و جانبازان و ایثارگران هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !