پایانه صادراتی محصولات کشاورزی در شهرک صنعتی برازجان ایجاد می‌شود


پایانه صادراتی محصولات کشاورزی در شهرک صنعتی برازجان ایجاد می‌شود

بوشهر- نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته و وعده‌های مسئولان پایانه صادراتی محصولات کشاورزی در شهرک صنعتی برازجان ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی صبح چهارشنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی فاز ۲ شهرک صنعتی برازجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت اظهار داشت: اشتغال یکی از مهمترین مسائل و چالش‌ها در دشتستان است.

وی با اشاره به اینکه در دشتستان حدود ۳۰ هزار نفر بیکار داریم خاطرنشان کرد: راه حل مسئله اشتغال در دشتستان در درون دشتستان است و باید به دنبال اشتغال پایدار در شهرستان باشیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید صنایع را در دشتستان گسترش دهیم و زنجیره ارزش در دشتستان ایجاد شود و محصولات ما به جای خام‌فروشی با ایجاد صنایع تبدیلی و فرآوری در دشتستان تبدیل به محصول نهایی شوند.

وی با اشاره به لزوم راه‌اندازی شهرک صنایع پائین‌دستی پتروشیمی در دشتستان، گفت: یکی از راهکارهای اساسی حل مشکل اشتغال در دشتستان توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی است.

رضایی با اشاره به توسعه فاز دوم شهرک صنعتی دشتستان ادامه داد: در بخش‌های مختلف شهرستان دشتستان نیز پیگیری کرده‌ایم که نواحی صنعتی ایجاد شود و انتظار داریم مسئولان دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم را داشته باشند.

وی تاکید کرد: گره اشتغال در دشتستان با توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی گشوده می‌شود و تلاش و پیگیری لازم را در این زمینه خواهیم داشت. بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته و وعده‌های مسئولان، پایانه صادراتی خرما در شهرک صنعتی برازجان ایجاد می‌شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: از امروز اولویت ما در شهرستان دشتستان در حوزه اشتغال این است که زیرساخت‌های لازم تأمین شود تا زمینه حضور سرمایه گذاران و ایجاد اشتغال و توسعه تولید فراهم شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...