وعده معاون اول قوه قضائیه برای برخورد جدی با برهم زنندگان آرامش جامعه


وعده معاون اول قوه قضائیه برای برخورد جدی با برهم زنندگان آرامش جامعه

معاون اول قوه قضائیه گفت: دستگاه قضا با افرادی که آرامش جامعه را برهم می‌زنند به جد برخورد می‌کند و پلیس هم باید با جدیت با این افراد برخورد کند تا جامعه به آرامش برسد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ حجت‌الاسلام محمد مصدق، معاون اول قوه قضائیه امروز در حاشیه اولین جشنواره تجلیل از کارکنان ساعی زندان‌های سراسر کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سؤال که به گفته پلیس برخی از سارقان سوابق متعددی از سرقت دارند و به طور مثال 40 تا 50 بار سابقه دارند و احکامی که برای آنها در نظر گرفته می‌شود بازدارنده نیست، گفت: این گزارشات که مطرح می‌شود درست نیست و کسی که به طور مثال 50 بار سابقه دارد قانون اجازه نمی‌دهد که آزاد شود.

وی افزود: با این حال ممکن است یک نفر در زندان بگوید متنبه شدم و آزاد شود و بعداً در جامعه مرتکب جرم شود. الحمدلله پلیس به وظایف خود بسیار خوب عمل می‌کند ولی باید مجدانه و بیشتر عمل کند.

مصدق تأکید کرد: قوه قضائیه با افرادی که آرامش جامعه را برهم می‌زنند به جد برخورد می‌کند و پلیس هم باید با جدیت با این افراد برخورد کند تا جامعه به آرامش برسد.

معاون اول قوه قضائیه درباره بحث آزمون وکالت که در مجلس در حال بررسی است، گفت: امروز تکلیف آزمون وکالت در مجلس روشن می‌شود، نظر من این است که مجلس قانونی را اگر ابهام دارد تفسیر و شورای نگهبان تأیید کند برای همه لازم‌الاجرا است و کسی حق ندارد تمکین نکند.

مصدق گفت: ابهامی در این رابطه مطرح است که امروز مجلس در این زمینه جلسه دارد و ابهام را رفع می‌کند و بعد هم مصوبه مجلس به تأیید شورای نگهبان می‌رسد و بعد برای همه از جمله قوه قضائیه لازم‌الاجرا است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا