روسری میلیاردی همسر رونالدو خبرساز شد + عکس


روسری میلیاردی همسر رونالدو خبرساز شد + عکس

جورجینا رودریگز با روسری به زیارتگاه مقدس مسیحیان است رفت.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ جورجینا رودریگز در سفرش به پرتغال به دیدار حرم فاطمه (فاطیما) که زیارتگاهی مقدس برای مسیحیان است رفت.

جورجینا با اشتراک عکس هایی از این حرم نوشت: به راهنمایی و روشن کردن مسیر من ادامه بده، باکره مقدس

روسری او از برند Chanel به قیمت ۹۰۰ دلار و کیف او از این‌ برند نیز به قیمت ۱۱هزار دلار است، همچنین صندل های او از برند Hermes قیمتی حدود ۸۰۰ دلار دارد!عکس های جدید همسر رونالدو با روسری و حجاب جنجالی شد!

همسر رونالدو با حجاب شد

روسری میلیاردی همسر رونالدو خبرساز شد + عکس

روسری میلیاردی همسر رونالدو خبرساز شد + عکس

روسری میلیاردی همسر رونالدو خبرساز شد + عکس

ماجرای آشنایی رونالدو و جورجینا

رابطه عاشقانه رونالدو و جورجینا زمانی آغاز شد که جورجینا به عنوان فروشنده فروشگاه گوچی در این فروشگاه با رونالدو ملاقات کرد.

نامزد رونالدو گفت: اولین ملاقاتم با رونالدو در فروشگاه گوچی بود. در ان جا به عنوان فروشنده کار می‌کردم. چند روز دیگر در مراسم برندی دیگر با همدیگر روبرو شدیم و در آن زمان در محیطی آرام‌تر و در خارج از محیط کارم با هم صحبت کردیم. هر دوی ما در اولین نگاه عاشق شدیم.

زندگی رونالدو و جورجینا

جورجینا در مورد زندگی روزمره خود با رونالدو گفت: دوست دارم بچه هایم را بیدار کنم، لباس هایشان را عوض کنم و با هم صبحانه بخوریم. صبح هایم را وقف ان‌ها می‌کنیم. با هم بازی می‌کنیم و به رشد آن‌ها کمک می‌کنیم. با هم ناهار می‌خوریم و کمی استراحت می‌کنم. به سالن بدنسازی می‌روم یا کمی تمرین می‌کنم. قبل از خواب هم دوست دارم با خانواده ام فیلم مستند ببینیم. همیشه دوست دارم کنار فرزندان و نامزدم باشم. از زندگی کنار آن‌ها لذت می‌برم. خانه برای من مثل پناهگاه است. معبدی است که با عشق آن را با هم ساخته ایم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) نمایش موزیکال «شازده کوچولو»